Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



mandag 6. juli 2009

Tja...prøve å ta ting som det kommer.

Jeg hadde ett håp om at jeg skulle bare skrive om glade ting å sånn frem over. Jeg kan jo starte med det mest positive... Lex gikk spor i går..han fikk ett litt lengre spor en normalt. Han går rolig men han har fortsatt litt for stor fart og hopper over en del gobiter innimellom. Så her blir det ett par 2 m spor fremover. Der etter 2.5 osv. Har fått noen andre tips også som jeg driver å "tygger" på. Og ja, lex går etter gobitene nå, noe som også er planen..for senere å legge gobiter i sporet, litt sånn hist og her :)

Brukstreninga i går prater vi forsovit ikke noe mere om. Annet en at vi var flinke å trente en økt i går, til tross for knott. Været klager vi ikke på, det var deillig med en kjølig dag:)

Så var det, det som ikke er fult så morro, og som setter igang en del tanker og uro hos meg..og det er at lex nå går på synolux, fucidermsalve (m kortison..liker ikke det akkurat) og vask av eksem par ganger om dagen. Jeg skal la meg selv få lov til å gå i panikk hvis dette ikke får eksemen tibake..for det var slik alt starta med caro. Røyting, kløe og eksem som vi ikke fikk roa ned uten kortison. Det lex ikke har som caro hadde, er at caro klødde ekstremt mye, og fikk han først ett "sår"var resten av kroppen full av dem i løpet av ett døgn. Lex sine små sår gror stort sett av seg selv, og han klør noe inni mellom. Og rottise uten våteksem når det er så varmt og slår over til fuktig være..er untaket fra regelen. har faktisk venta litt på våteksem siden han fikk det i fjor også. Det var ett flått bitt som var starten på eksemen denne gangen. Noe må det jo starte med ;)

Nå skal jeg bytte for på lex, se om det hjelper...time will showe.

Veit jeg tar sorgene på forskudd, men da får jeg heller en kjempe opptur når det visere seg at jeg tar feil ;)

I dag har vi ringtrenig..og det kommer faktisk en del å trener i dag, det er altid morro. Jeg er en som liker å dra i gang ting, men av en eller annen grunn så er ikke folk like ivrige som meg...og jeg har vel skjemt de bort også ved å hele tiden ta kontakt med dem. Minne de på treninger å sånn. For det er altid jeg som tar kontakt med dem...nesten alle. En av de jeg trener sammen med tar kontakt med meg når denne vil trene noe jeg setter stor pris på.

En veldig god venn av meg sa noe veldig smart..(han sier ofte smarte ting) "det slemmeste man kan gjøre mot ett menneske er å ta fra dem ansvaret for sitt eget liv" Og det er vel nesten det jeg gjør ved å løpe etter folk hele tiden. Så det blir det en slutt på. De veit hvor de finner meg har de lyst til å trene. De har mobil nr mitt, mail adressen min... Resten er opp til dem.

Trene må jeg uansett...klart det er koslig om vi er flere...men men..løpe etter er jeg ferdig med. Merker at de som er med å trener nå, faktisk gir beskjed om ting å tang. Jeg ønsker meg en trenings gjeng hvor alle har ansvar for treningene. At det ikke altid er en som driver å drar med seg andre til å trene. For den som drar igang treningene blir rimlig lei etter hvert. (tenk ;))

Nei, nå er det på tide å kutte opp gobiter til dagens trening og lufting av hund :)

Er det noen som leser bloggen som gjerne vil delta på ringtreinger..har du mail adr eller mobil nr mitt...gi lyd. Hvis du ikke har mail eller tlf nr..legg igjen navn ol i komentar feltet eller du kan sende meg en privat mld i gjesteboka hvis du ikke vil at andre skal kunne kontakte deg ;)

Ha en avkjølende og fin dag :)

Ingen kommentarer: