Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



fredag 10. juli 2009

På trening uten å trene.

Det var nemlig det vi gjorde i går. Vet ikke om man kan skrive at man har dratt på trening da men..jeg skriver nå det. Jeg trodde lenge at jeg kom til å gå spor med lex, men når kl nærma seg 17 begynte det å regne. Og med lex sin våt eksem, var tanken på å la lex bli våt, sitte i en bil som blir klam, grunnen til at lex ikke trente. Men de andre trente. Jeg fulgte med og fant ut at med regnet de siste dagene var det like greit at jeg ikke la ut noe spor til lex.

Hva mere sjedde i går da..jo oppdaga noe på face book som ikke var noe morro, som faktisk gjorde meg veldig lei meg.... En jeg trodde var min venn, var vist ikke det alikevel. Det var vist for mye av meg. Men jeg fant en annen venn som jeg veit er en god venn som gjorde livet litt bedere.

Jeg merker at det å "miste" den vennen gjorde faktisk veldig vondt. For det menneske er veldig viktig for meg. Og det å vite at jeg og måten jeg er på er en belastning for folk gir en ikke noe særlig god følese. Man starter å lurer på om det er grunnen til at andre holder en på en armlengs avstand også. Man begynner faktisk å stille ganske mange sp om en selv.

Jeg prøver å ikke være så intens, men jeg ble født sånn...og jeg veit ikke hvordan jeg skal være mot andre...uansett hva jeg gjør så blir det galt. Prøver jeg å få med meg folk på trening oppleves det som masing, holder jeg hodet lavt er det jeg som ikke holder kontakten. Hva i all verden er det som forventes av en?

YOURE DAMED IF TOU DO, AND DAMED IF YOU DONT.

Ja jeg veit at dette er et negativt innlegg..jeg har en dårlig dag. Veit at det er svømming på planen i dag.

God helg.

Ingen kommentarer: