Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



torsdag 16. juli 2009

Mye trening...?

Titter på innleggs titlene og det ser jo ut som jeg bare trener...gjør ikke det. Har fri dager også. De brukes til forskjellige ting. Nyte dagen på verandan, lese en godbok, gå turer....sende sms er, titte innom facebook....og så er dagen over.

Trener sammen med andre 3 dager i uka, skal innrømme at jeg ikke er så flink til å trene når jeg ikke gjørd det sammen med andre. Hender seg at jeg tar en økt inne. Da trener jeg på selve momentet. F eks hurtig stå...lærte lex side forskyvningene inne. Og da trente jeg en økt vær dag i 4-5 dager. Og det sitter. Så jeg er innom det de dagene jeg trener lp.

Trente spor i dag, og det var hals over hodet igjen. Siste delen av sporet var kjempe bra. Kan ikke si jeg er kjempe fornøyd men greit nok.

Når emma gikk spor, hu gikk bra spor i dag, plukka alle pinnene denne gangen også, så dukka det plutselig opp en elg, veit ikke hva emma gjorde men vi mennesker fulgte med på elgen, prøvde å ta bilde med mobilen, men elgen var for langt unna for kamera..tror det var ca 30 m unna. Veit at arne tok bilde med kamera men det virka som han ikke fikk bilde av det heller.

Trix plukka alle pinnene i sporet, (dette er pinner som fører legger ut), litt lite fart i sporet men det gjør da ingenting når det er pinnene det er fokus på.

Vi har funnet ut at vi skal flytte oss litt, så neste trening så flytter vi oss lengre inn og får litt nytt terreng å trene i. Kan være greit det å, bare ta med hekkesaksa først. Veien ditt er grodd litt igjen men ikke så mye at vi ikke greier å får bilene forbi ;)

Håper at det ikke kommer samme torden vær i kveld/natt som det som kom i går...for det var akkurat likt det forgje været vi hadde. Det som satte en stopper for bislettgames.

Nå er det luft av lex, så natta.

Ha en fin natt med søte drømmer :)

Ingen kommentarer: