Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



lørdag 11. juli 2009

Ny dag, nye muligheter...?

Det ble ikke noe svøming i går, ble mere vassing kan man si. Og det var greit det også. Og man får bare ta ting som det kommer å bli ferdig med det. Prøve å akseptere tingene slik de er. Vel akkurat det har jeg jeg store problemer med (bombe). For jeg er og blir en faiter og liker jeg ikke tingenes tilstand så prøver jeg å gjøre noe med det. Nå får jeg ikke gjordt noe med det, for da blir ting bare vondt verre...så jeg har ett dilema og jobber nå med å akseptere det dillema.

Og jeg greier det nok etter hvert, og fant ut i går at jeg ikke er den eneste som føler seg litt utelatt innimellom. Ikke at det hjelper for dem det gjelder eller meg, men man er da ikke ensom iallefall i å føle at det er slik.

Men jeg har bestemt meg, jeg skal bli den gamle sære mannen som lever aleine med hundene sine i ett hus i skogen! Det er det jeg skal bli når jeg blir stor ;) Så da er karriere og pansjons planene klare *ler*. Greit å ha noen planer klare...ikke la alt sveve i det store tom rom.

Jeg har noen andre planer i mellom tiden også, og det er å få meg mitt eget firma, har skaffa meg domene navn, lenger har jeg ikke kommet. Skulle få hjelp av en venn, men vi sa ikke noe om jeg skulle ditt eller vennen skulle hit, så det har sklidd ut i ingenting...og nå er det ferie tid og den hjelpende vennen skal på tur.

Jeg må innrømme at drømmene om firma og alt man ønsker å oppnå er ganske store, takk å lov så har jeg begge beina godt planta på jorda, og veit at det tar tid å bygge opp ett firma. Og det ser nok ikke dagens lys før tidligst neste år. Og selv da er ikke forventnigene store. Er mere det å komme igang, se om det går. Og ta ting som det kommer.

Kanskje jeg tryner og kanskje det tar av og jeg flyr av gårde....det veit ingen før man har prøvd. I dag er det lørdag og planen er tom. Og det er ganske greit, for jeg ser at gulvet trenger besøk av gulv kluten og kjøkkenbenken trenger å ryddes litt også.

I morra blir det trolig to trenings økter, først lydighet, så bruks....så er det lydighet igjen på mandag og det blir trolig siste treninga på en 14 dager...kommer litt ann på når jobben som avløser er ferdig :) Jeg kommer nok til å trene da også..og da har jeg to andre hunder jeg kan trene også....en som er veldig ikke trent og en som har bm. Jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at hundepasset kommer til å inkludere lp trening. Jeg merker at jeg er nysgjerrig på andre hunder for tiden. Nysgjerrig på å se om jeg finner nøkkelen slik at jeg får frem den adferden jeg ønsker...

Nei gulvet vasker seg vist ikke av seg selv, og jeg tror ikke det blir så mye renere ved å la lex sleike det...ikke at lex noen gang gidder å slikke gulvet...mere gjøre det møkkete er det han hjelper til med;) Har man hund så har man hund ;9


Ha en fin lørdagskveld..og er den tom på kveldstid så er det Dirty Harry på tvn i kveld...gleder meg.

Ingen kommentarer: