Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



tirsdag 21. juli 2009

Ett år eldre...men er jeg blitt klokere ? ;)

Det veit jeg ikke enda, men at jeg er lett å lure fortsatt det er nå sikkert. Jeg går fem på når folk tuller med meg, tar dem på ordet.

Jeg fant i går kveld ut at jeg hadde lyst på pizza på bursdagen min, og at det hadde hvert koslig med selskap, viste også at det var veeeel kort varsel, så jeg var glad når det var 2 stk som hadde anledning til å spise pizza sammen med meg i dag. De fleste var som venta opptatt, og sånn er det når man tar ting på sparket ;)

I 2012 fyller jeg ett rundt tall og da skal mine venner få varsel godtid i forveien. Driver å tenker litt på hva jeg ønsker skal skje den dagen. Veit det er ett stykke unna, men det er lov å fantasere. Vet også at fantasier sjelden blir lik virkligheten. Men det er en stund igjen.

Jeg har aldri fått så mange gratulasjoner på bursdagen min i hele mitt liv, og det også fra uventa hold :) Altid koslig å bli huska på dagen, spesielt når man har burstag midt i fellesferier. Man lærer seg fort at man feiere dagen med fam ol.

I dag var det som skrevet 2 som kunne være med og når den ene hadde med kjæresten som har begynnt å trene sammen med oss, og som eier en doggo canaro, (gleder meg til å bli kjent med den rasen å..som voksen ikke bare valp på valpekurs) så ble vi brått 4 stykk. Fant ut at verden er utrolig liten, en kjente xen min, en kjente mange av kollegane i hundeskolen jeg jobba i. Så det ble litt å prate om :) Vi, vel jeg hadde en kjempe koslig "middag" og ble spandert på pizza :):) og jeg fant ut at mennesker man møter mens man vokser opp, spesielt om man vanker sammen med dem i den spede ungdom setter litt preg på en ..på en måte.... For jeg har to venninder som har kjeftamente du skal leite litt etter (har jeg funnet ut)..er ikke noe som heter sjenase eller at det er enkelte ting man ikke prater like detaljert om... problemet er bare at det har de glemt å fortelle meg... Så da var noen som brått mista lysta på mere pizza gitt... Jeg bare fortalte om hva min x gjorde når hannhunden hennes var desperat når tispa hadde løpetid jeg..og siden det er fare for at noen som leser dette kanskje skal spise eller noe så lærte jeg i dag at det skal man vist ikke si noe om så da dropper jeg det ;9 kan dere sitte å lure i stede.

Vel hjemme, stapp mett og med resten av pizzan i en pose, som nå ligger i frysern, så var det luft av lex, som har kost seg med tørka kalkun vom, så var det kaka sin tur. Den smakte godt den også, og nå er det snart klart for senga her :)

En ting er helt sikkert..neste år blir invitasjoner sendt ut tidligere og jeg skal dobbelt sjekke med "damene" som prega meg om hvor grensene for hva man prater om med hvem og sånn er veldig klare *ler*. Så slipper jeg å ta fra folk matlysta :9

Da har jeg faktisk blitt litt klokere da jo...slå den da dere ;)

Igjen, takk for alle gratulsajons hilsner...det var kjempe koslig å få dem. Nå skal gammern legge seg. Ha en riktig god natt, sov godt og drøm søtt :)

Ps, på treninga i går fikk jeg en knall fin tilbake mld på lex..."hurtigheten i momentene til lex er noe av det raskeste jeg har sett på en rottis noen gang" og det tar man med seg vidre :):)

Ingen kommentarer: