Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



onsdag 29. juli 2009

På nytt sted å trent :)

Siden jeg veit at lex er en som MÅ snuse seg ned(les. få ut stress) på nye steder fikk jeg med meg en av de jeg trener sammen til ett sted lex aldri har hvert før og trente lp. Vi kjørte gjenom hele kl 1 programet og jeg må si jeg er MEGET fornøyd med lex sin innsats. Han prøver virkelig å gjøre som jeg ønsker at han skal. Veit også hva jeg skal jobbe med her hjemme....

Lex gikk en knall bra første lineføring. Hadde momenter hvor den dårligste lå på 8,5 p. Resten lå på 9 og 10 tallet. Det å se lex gjøre alt han kan for å lykkes med det vi skal gjorde godt altså. Han jobber knall bra! Ramla minimalt ut. Kjempe fornøyd :)!

Har mye på planen og en av dem er å se om jeg rekker å lage ett trenings sug, med det mener jeg at lex synes det å trene er så gøy at han gjør alt for å få trene. Får jeg den i boks!!!!!!!! da begynner vi virkelig å prate her..og etter det jeg så i dag, viljen lex har til å gi meg maxsimalt av det han greier å skarpe sammen av konsentrasjon... Kan ikke være annet en GIGA MEGA KJEMPE FORNØYD MED GUTTEN DA :):):):)!!!!! (hadde det ikke hvert for øra hadde gliset godt helt rundt ;))


Nå ska vi bare ha max 30 sek trening...momenter på lp fronten og ikke noe mere en det frem til mandag.

Om jeg lykkes å treffe rett med sug osv til konk jeg har meldt meg på....det for tiden vise, men vi er på god vei... :):):)

Og er veldig klar over at vi kan gå på noen treninger som ikke er som de to siste..men det tar vi når de kommer...som jeg skrev i ett annet innlegg her....går det bæsj, kommer det en ny dag i morra ;9

Ha en fin fin onsdag :)

Ingen kommentarer: