Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



tirsdag 14. juli 2009

Nok en trening unna gjordt....

Om det blir den siste på en stund tviler jeg på, kommer litt ann på dyra jeg skal passe. Regner med at jeg får sniki til meg en økt eller 2.

Vi var faktisk 5 stk som trente i går, til å med en som kom men ikke skulle trene trente. Det synes vi er bra;)

Jeg var nr 2 som trente, og man kan si at det ikke var så dumt, for i det jeg satte lex i bilen, etter en bra økt, hølja det ned. Jeg har sånn regn ponsjo og brukte den, mens jeg så på de andre som trente i regne. Orntlig flinke var de.

Etter treninga dro jeg sammen med den som ble anbefalt en altfor trang sele til vinterbro å vi fant en sele som sitter "stramt" men hunden får nå i allefall puste og den kan til å med dra i selen uten at den skjærer inn i halsen på hunden. En fin gjenomført dag.

I dag skinner sola igjen, ganske ok egentlig for det er ikke for varmt. Tror en jeg kjenner som er på flytte fot er glad for det også, for den siste mld fortalte at en stor fryser skal flyttes, og den veit jeg er full av vom og hundemat bla. Ønsker lykke til og håper ikke noe tiner på vei fra ditt til der ;9

Nå skal jeg ut å nye sola, veit ikke om dette er siste "fri" dagen min..ev siste fridag er i morra. Så bærer det av gårde....

Sola her kommer jeg :) Ha en fin dag.

Ingen kommentarer: