Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



søndag 26. juli 2009

Livet er noen rare greier.....

For alt som skjer hverdag, hvert sekund er jo livet ditt....i dag skinner sola igjen og grillen skal innvies. Vet at alle venner er opptatt med ett og annet, så derfor innvies den sammen med lex. Jeg kunne her ha sutra og klaga over at jeg er ensom, ingen som er gla i meg osv. Jeg vet at det finnes folk der ute som er glad i meg, som overlever det at jeg ikke takler alle de sosiale spileregelne der ute. Tror faktisk noen av dem setter pris på at jeg ikke er a4 men tørr å være meg selv. (på den annen side, hvem ellers skal jeg være?)

Det som slår meg er hvor lite som skal til for at dagen ikke blir så bra alikevel, og man merker at det går en diger F i en. Og man tenker en del litt sånn små barnslige saker...og etter å ha rast fra seg så gjør man ikke de barnslige tingene man hadde planer om aikevel..og godt er det.

Jeg veit jeg er heldig som kan bruke dagene som jeg vil, at ikke alle har den muligheten....de har ett helt annet liv en mitt...sitt liv.

Men jeg har en ting på hjertet som jeg vil dele med dere.....

Leser en bok fortiden hvor det er prat om begravelser...og hvem som kommer eller ikke.... De fleste tar seg tid til å komme i en begravelse til folk de kjenner... Hva med å ta seg tid til dem mens de er i livet? Alle har det så forbanna travelt, jeg har følesen av at de har det så travlt at de går glipp av selve livet... Stopp opp og nyt dagen, ta kontakt med noen du ikke har sett på lenge...ring en du ikke har prata med på lenge...sett av litt tid til å nyte livet også. Ikke jag livet...lev det ;)

Innleggs overskriften er livet er noen rare greier..og det er det. For noen er livet det å eie mange ting, for andre er livet det å ri en tur i skogen...går tur med hundene, trene den eller seg selv. Gå på fjellet, være på hytta osv....

Lever du livet du ønsker deg? Den eneste som kan gjøre noe med det er deg selv, og står noe i veien slik at du ikke når dine mål og lever livet du ønsker..se om du finner en vei rundt ;)

Tro meg, jeg veit at dette er lettere skrevet en gjordt, og jeg er litt i det filosofiske hjørne for tiden. Det fordi de ikke har hvert noen treninger i det siste....ei heller i dag.

En ting er helt sikkert...og det er at de jeg møter på min vei som forteller meg at dette kan du glemme å få til...de er på vei ut av mitt liv, de er det ikke plass til lengre. Eller de har forsvinni av seg selv... For jeg tror ikke jeg har en eneste venn idag som forteller meg at jeg IKKE kan nå mine drømmer å mål...

Jeg er en av de som ønsker at mine venner skal lykkes, nå sine mål og drømmer. Nå så langt de ønsker....og kan jeg hjelpe dem..så gjør jeg det. Jeg har mottoet..du skal være mot andre som du vill at de skal være mot deg ;)

Ha en super fin søndag :):):)

Ingen kommentarer: