Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



onsdag 21. januar 2009

Trening i snøslaps...

Det var i går, i dag er det bare IS overalt. Enten kan det være SNØ eller bart. Men i norge, i allefall her litt sør og litt øst, har vi stort sett bare snøføre max 2 dager så har vi is og hålkeføre i 14 dager :(

Nå trener jeg bikkjene inne, men jeg var treningskoordinator i går. Og det var en fuktig affere. Klok av "skade" hadde jeg med meg regntøy. Ganske smart for det begynte å regne... og med snøen som var kommet så ble hele omerådet en slapse plass. Ikke var det så mange der heller... 7 stk. Men de var veldig flinke alle sammen. Resten holdt seg vel inne. Sist jeg var koordinator, så var de 20 stk. Litt forskjell :)

Etter å ha hvert koordinator var det å vente på at kl skulle bli så mange at det var på tide med innetrening. Begge bikkjene ligger høyt men de gjorde en veldig bra økt begge to. Lex fikk prøve hopp over hinder.. noe som var mindre vellykka, det var vegring og kræsj, men når jeg ble med over hindret så kom nå lex etter. De to siste hoppene hoppa han langt over. Nå har han hoppa over hinder i det minste :) Caro begynner å skjønne hvor han skal plassere kroppen når vi vender til venstre. Tannvisning er noe jeg iallefall må jobbe mye mere med, det gjelder begge to. De er alt for sosiale, vel lex trekker seg litt. Men ikke påtaglig mye. Lex og caro vil stupe frem å hilse på, lex vil helst ikke at ukjente ser på tenna hans, mens caro bryr seg lite, bare han får hilse på.

Lex greide nesten 5 min fellesdekk. Han reiste seg i det jeg stod vedsiden av. 5 min var å dra det vel langt... Han var urolig på slutten.

Neste trening blir det caro som får være med på fellesøvelser. Hvis han greier seg bra, så blir det lex som får felles øvelsene.

Anka har mumla om at jeg skal være med på lp konkuranse i april en gang. Jeg er bare veldig usikker på hvem jeg skal starte med. Om det blir debyen til lex, eller om jeg skal prøve å få opprykket med caro. Valgets kval...gruble. Har frem til mars å avgjøre det. Får trene som jeg skal starte med begge frem til da.

Ha en bruddfri dag på holka :)

Ingen kommentarer: