Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



fredag 9. januar 2009

I dag er jeg furten!

En av grunnene er at jeg ikke har sovet noe i natt. Lex lagde uvante lyder fra buret sitt...og når jeg tar meg en titt, ligger han å river av seg sokkene på bakbeina. Så da er det ut av bur og på med skjerm. Og skjerm inn i bur går dårlig! Så lex får sove løs.. Borsett fra at det å ha på skjerm gjøra at lex sitter å piper lenge... Ikke forsiktige pip, orntlige pip. Jeg må vise han fysisk hvor han kan legge seg... Og får han til å legge seg... Etter en stund roer han seg... Vel til caro passerer... da gjør lex ett helvetes utfall mot caro. Jeg regner med at lex sin grunn for å gjøre det var at caro plutsilg dukka opp bakfra... Men det gjorde ikke caro gang 2.... Like kraftig utfall. Jeg forteller lex at det der er uakseptabelt. Jeg vet at caro IKKE vil gjøre lex noe.

Etter til snakk lar lex caro passere. Jeg prøver å sovne igjen. Men nei, å lære en hund at det å ha på seg skjerm ikke er noe farlig eller skummelt tar litt tid. Det er uro og bevegelser, bare noen min med søvn. Kl 6 på morran i dag så sovna lex... og da sov han til 9. Håper jeg ikke møter damen som er årsak til lex sine plager. Jeg sier dette fordi den andre hunden fløy på lex når damen stakk av! Hu som burde høre bikkja pipe... se plagene, prøve å få hunden til å ikke klø. Dæven jeg var sint i natt når det stod på!

Så fikk jeg en mail i dag som forteller meg at jeg skal jobbe ute 2 dager etter hverandre, 7 timer. Det i januar! Som jeg gleder meg...NOT!

Ha en forbanna god helg!

Ingen kommentarer: