Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



søndag 18. januar 2009

Ny type sportrening?!?

Når jeg dro hjemme fra så var det opphold, men litt vind. Jeg ankommer treningsstedet. Er seint ute for en gangskyld. Og kommer etter Torill og likt med arne. Mikkel stod over... skjønner hvorfor. Vi legger ut spora, sitter å venter på at de skal ligge litt og i løpet av 2 min var det full snø storm. Lex gikk ny type slepe spor... dra fører på slep i sporet. Han gikk bra til tross for at spora var nesten snødd ned...og vinden var ganske kraftig.

Når det er trix sin tur til å gå "skjult-spor-i snøen", det vakke sjangs å se hvor sporet gikk. Trix går det veldig bra ganske mange meter før han ramler ut. Du ser trix ikke er helt sikker på hva det er han egentlig driver med... Jeg gikk da ett spor...men hva jeg gjør nå... det vet jeg ikke helt. Så arne gjør det eneste riktige, slipper trix fri og ferdig med det.

Emma gikk ett knall spor... om det ikke gikk spor rett så gikk hu i spor gata, det tiltross for full storm. Kjempe bra av emma. Jeg fant ut at jeg dropper sporet til caro og går tur i steden. Det var greit... lex finner sporet til caro og du ser at han sliter... Og når lex sliter i sporet...da ville caro ha slitt. De finner slutt gjenstanden med det er fordi at de ser meg fjerne merke båndet. De gikk sporet max 5 m før de ramla ut. Så jeg tror det var greit å droppe det.

Å kjøre hjem gikk ikke så fort.. på 1 time hadde det kommet minst 10 cm snø.. og snøen laver fortsatt den på utsiden av vinduet mitt. Siden jeg kom hjem har det kommet 5-6 cm til. Fatter er på vei hjem fra trysil... Når jeg ringten hadde han ikke møtt snø været enda. Vanligvis ser jeg uten problem over til nabo husene drøye 75 m unna. Nå ser jeg så vidt vei lysa i en hvit tåke. Kan bli spennede å se hvor mye snø som har kommet når uka er over... det er spådd masse mere snø.

Glad jeg ikke skal noe spess denne uka...vel untatt å kjøpe for til bikkjene. Det blir den dagen det er minst snø ;9.

Ha en fin inne kveld, de som kan det ;)

Ingen kommentarer: