Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



torsdag 29. januar 2009

Grav deg ned i tide...

Det tror jeg at jeg skal gjøre. Skal ut å møte mikkel og torill etter på. Og etter det skal jeg grave meg ned. Og bli dere nede.

Har titta på hd stattestikker... og tror det er en hund fra knertebo med c, resten er frie. vet at dette er en ny kombinasjon og graantier finnes ikke når man kjøper hund! Men man begynner jo å lurer om det er meg det er noe galt med. Men jeg har ikke utsatt lex for noe som kan bidra til hd, for jeg har holdt han tynn... ikke pressa han. Gjordt alt etter boka. Huff... håper jeg overreagerer og får tilbake resultaet som en c, ikke en d eller e. Ev at han seinere blir en c eller kanskje b når hoftene vokser seg til......

Time wil show. Deppa i dag jeg.

Men før jeg avlsutter... kl ble brått klar for trening.

GRATULERER MED 7 ÅRS DAGEN NIRM :)

Ses etter på.

Ingen kommentarer: