Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



fredag 23. januar 2009

Laaaaaaaaaaaang helg?

Kan bli det. Skal jobbe i flateby hallen, fbk arr folloustillinga, det er valpeshow og det er agillety og lydighet. Jeg har den "tvilsomme" gleden av å være parkeringsmanskap. Med tanke på været kan det bli en våt opplevelse...og litt kald. Er blitt beroliget med at det er pauser og man blir ikke stående der i 7 timer. Positivt er at det er spådd + grader på søndag og opphold. Og jeg skal sover over hos søstra mi som bor 10 min unna, fra lørdag til søndag. Men kl er nå snart 20 og jeg skal opp 05.... dvs at det er 9 t til jeg skal stå opp. Kommer til å prøve å få noen timer søvn... problemet er bare at jeg pleier å sovne når jeg nå skal stå opp. Kan bli en utfordring. Godt jeg ikke skal kjøre så langt når jeg skal "hjem".

Jeg har litt sommerfugler i magen....og det er pga sosial angsten min. Ha så mange mennesker rundt meg... gla jeg kjenner flere av de som er der. Ikke alle vet om sos angsten min, men hvis de kommer bort når jeg får panikk så vil de få vite hvorfor. Men jeg vil finne ut om jeg takler det, og takler jeg det ikke, så vet jeg at neste gang så blir vi med på rigge til og rydde. Morgen dagen og helgen vil gi meg svar.

Jeg dropper nok brukstreninga på søndag. Hvis kl er ikke får mye er det mulig jeg drar innom for å la de LØPE fra seg. Og samvittigheten lettes. Vet jeg kommer til å ha bikkjene i bakhuet mens jeg jobber... De greier seg nok uten like mye oppmerksomhet en dag eller to.

Litt rart å tenke på at jeg snart burde gå å legge meg.... uvant... men men, forandring fryder. Er i allefall det jeg har hørt. (he he he)

Nei lufte og foring av hund, så senga... og forhåpentligvis.. litt søvn. (lov å håpe;))

Ingen kommentarer: