Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



søndag 25. januar 2009

Kort oppdatering.

Jeg er sinnsykt sliten nå på mere en ett plan. Og tar bare høyde punktene. Får å greie å komme meg opp på lørdag... (sov vel 30 min) så alierte jeg meg med mikkel som jobba natta om at han ringte meg kl5. Og det er jeg glad for at han gjord.. selv om jeg ikke var særlig glad når tlf ringte. Han er en flink vekker som skulle høre vannkrana før han la på. Må innrømmet at jeg måtte ta meg selv i å IKKE STAPPE HELE TLF I VANNSTÅLEN. Jeg er LITT morra gretten. Et solid b menneske opp kl 05, er en liten utfording. Kom meg opp, kom meg ditt jeg skulle til tross for ubrøyta veier og snøfokk. Stod parkeringsvakt og det var greit. Litt våt på slutten men.. Og EKSTREMT glad for å sove over hos min søster.. for på vei til falteby hallen brukte jeg 20 min. Det gikk i 30 km, og en av de som jobba kom fra ski og knuste lyktene på bilen sin... foran og bak. Han tok piruett på veien.

Idag var parkerings tjeneste rimlig mye kortere en på lødrag. Og hvilke unnskyldinger folk har... En holdt på å kjøre meg ned... hu skulle rekke brifinga på agilletien... Skulle ta 8 min, når hu kom tilbake 45 min seinere fikk hu beskjed om å fjerne bilen. Da bgynte hu å skulle ha plasser som var reservert dommere og handikappa. Hu kunne ikke skjønne at det fantes handikappa som drev med agillety og utstilling. Var vel totalt 8 stk som kunne vise frem gyldig handikapp park lapp. Og de så du klart å tydlig hadde problemer med å bevege seg. De hadde alle med seg noen. Så de kan jo ha trent hunden selv men får andre til å gå med dem. Tilbake til damen som bomma på foten min med 10 cm... hu måtte flytte seg og hu havna laaaaaaaaaaaaaangt unna inngangen.. (som fortjent) spørr du meg.

Den andre unskyldningen jeg fikk, var at tispa hadde løpetid og om det var egen parkeringspl ved inngangen for dem! Det var det ikke. En tøff parkerings vakt (hi hi hi hi)

Men jeg betaler en ganske dyr pris.... jeg er fulstendig knekt. Jeg knakk fulstendig sammen i dag, fikk gitt beskjed og bare dro. Og nå merker jeg hva det har koste meg å stille opp to dager med så sterk sosial angst som det jeg har. Lærte en verdifull lekse i dag. Jeg KAN IKKE hjelpe til to dager på rad med så mange mennesker rundt meg.

Jeg vil så gjerne hjelpe, bidra... Takk å lov så har de jeg prate med gitt meg beroligende tilbake meldinger. Nå er det bare å komme seg på beina igjen på en eller annen måte.

Dette tok på såpass mye at jeg må ha med meg noen når lex skal rønkes for aa/hd i morra. Jeg kommer ikke til å trene på tirsdag.... det vil ta tid å få huet over vann igjen. Å fortrenge angsten, det tar på. Jeg tar på meg en maske, spiller en rolle... og smellen kom. Merka det når jeg kjente at jeg hadde en ganske rask puls... (var også spendt på erlends veiene som debuterte i dag,...1 permiering, 180,5 p og nr 3 i klasse ble resultatet... knall bra!) men angsten den kjenner du igjen... jeg var flere ganger på nippe til å bare knekke sammen. Så etter å ha hvert høflig å prata med kjent folk var det tomt for krefter og tårene lå i øyekroken. I bilen på vei hjem greide jeg ikke kontrollere dem lenger.

Vet ikke hvem dere som leser bloggen er... noen vet jeg hvem er men ikke alle. Har du ALDRI opplevd angst, så tenker du kanskje at dette er da ikke noe å ta på vei for. Har hørt det fra flere som ikke vet hva angst er, at ta deg sammen nå .Dette er jo ikke noe farlig. Enkelt sagt. Tonen er en helt annen når de opplever angst selv.

Nå skal jeg ta meg en velfortjent hvil, oppdaterer mere en anne dag. Når jeg ikke sitter å skjelver og greier å puste igjen så kommer det mere. Vet at caro og lex har noe på hjertet. Men det kommer seinere. Regner med at lex forteller om turen til vetrinæren på tirsdag.

Sist men ikke minst...du gjenomførte cath, du fikk en bra plassering. Bra jobba, bare følg planen din nå! En knerteboer var også i aksjon men jeg husker ikke navn, tror det ble 8 plass og 164 p i kl, av 40 startene. Ta detaljer med en klype salt. Er som sagt ikke helt med akkurat nå. Riktig info og grattis kommer og mere fra helgen kommer seinere.

Nå logger jeg av... ses i neste innlegg.

Ingen kommentarer: