Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



søndag 11. januar 2009

Skal, skal ikke....

Og hva der er jeg skal, skal ikke.. om jeg skal fortsette med hund. Jeg gikk med bikkjene i dag. Lex har begynt å vise tegn på agresjon mot andre hunder...og jeg kjenner at jeg går rundt og er redd for å møte løshunder, folk som ikke har kontroll på hundene sine.. Og at jeg skal miste fotfeste når jeg går med bikkjene mine enda en gang. Tviler på at neste gang det skulle skje at det går så "bra" som sist.

Tenk at en slik episode har satt så inne i helvetes spor. Hvis jeg slutter med hund så er det ett par stk som får vite det før jeg legger det ut på bloggen min. Og jeg har foreløpig kommet frem til at jeg skal fortsette med hund. Hvis ikke hadde ikke dette innlegget liggi her i dag.

Har en helvetes nedtur, vurederer sterkt å slutte å trene med andre.

Jeg veit hva som kreves, hva som må til, jeg vet bare ikke hvor jeg skal finne kreftene som trengs for å greie å komme meg tilbake igjen. Har dog fått noen få men veldig gode sms og mailer fra folk som har troen på meg når jeg selv har mistan ett eller annet sted.

Vil også gi beksjed om at jeg ikke er i det beste humøret og orker ikke prate med folk. Sender du meg sms eller mail, jeg kommer til å svare. Det kan bare ta litt tid før jeg har krefter til det. Nå er fokuset på meg og bikkjene.

Satser på at neste innlegg er ett positvit og oppbygende innlegg.

Ingen kommentarer: