Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



tirsdag 6. januar 2009

Ingen trening i dag...

Da jeg koste lex i går kveld,(bruker kosen til å sjekke bikkjen for skader ol) fant jeg ut at han også har brukket en klo, den som sitter høyest opp på forbeinet... man kan se nerven og jeg behandler det med grønnsåpe vann og bacemysin. Lex kan ikke, vel bør ikke ha på seg hals bånd... og når lex blir forlatt i bilen så er det om å gjøre å klore seg ut... Trenger ikke flere knekte klør så vi dropper det. Litt lei av skader...

Er det noen der ut som vet om noe jeg kan smøre på poter og klør av salver/kremer mv. da jeg ser at potene sperkker opp? Nå tenker jeg ikke på potesalve man har på når de er ute.. det har jeg... Men noe jeg kan smøre på mens de er inne.

Har prøvd noen salver alerede...akrem, foot... ett eller annet jeg kjøpt av en venninde, og spenol. Vet du om noe annet en det jeg har nevnt så legge igjen forslag enten i komentarer eller i gjesteboka.

Ha en fin dag.

Ingen kommentarer: