Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



lørdag 3. januar 2009

Lex ble skremt.

I går gikk jeg samme sted som vi møtte den tjenestehunden som var uten kontroll. Den hunde ga tydligvis signaler som lex ikke satte særlig pris på. For nå vi kom ditt gikk lex på 4 stive og stirra mot stedet den hunden kom løpende fra. Jeg hadde planer om å gå der "løshunden" kom fra og ble overraska når lex stoppa opp og så tvilende på meg og caro. "skal vi virkelig inn ditt...tenk om det kommer noen i full fart mot oss i dag å?"

Lex var orntlig skvetten av seg, men jeg og caro var oss selv og viser på den måten at det er ikke noe farlig å gi inn hit... og etter at de første 10-15 m er gått så faller lex til ro. Skal gå samme sted i dag å se om han fortsatt bærer episoden med seg. Håper ikke det, men det er bare å fortsette å jobbe og vise lex at det ikke er noen fare. Men da vet jeg at skjer det lignede ting så er det bare å passere stedet det skjer til lex viser at han er ferdig med det. Og det med engang etter at det har hendt.

Lurer på hva som hadde skjedd hadde ikke caro hvert der... At det ikke var TO hannhunder den hunden møtte... For den trakk seg ikke unna før den var på siden av oss, med 2 m avstand.... Det hadde smelt tenker jeg. Hva slags spor det hadde satt i lex vil jeg ikke tenke på en gang.

Krysser finga for at lex i dag viser at han ikke forventer at det kommer en hund busende mot ham.

Så takk til damen som har en tjenestehund uten kontroll..... gleder meg til å møte deg igjen og fortsette praten vår!

Kle godt på dere, hvis dere synes det er kaldt nå... Imorra er det spådd -11 her jeg bor. Hutre. Og jeg håper at det flytter inn noen under meg... Det er kaldt her...veldig kaldt. Har på tøfler og ragsokker, tjukke gensere og fryser i hjel. Ja varmovner står på.

Nå tusler jeg til stolen min og pleddet mitt. Ha en fin dag.

Ingen kommentarer: