Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



torsdag 8. januar 2009

En dag til uten trening.

Det ble ikke noe trening, men det var kjempe koslig å hilse på de vi trener sammen med igjen. Trix har vokst, det er ikke de kjempe forskjellene lenger, men man ser at det er 4 uker siden sist jeg så han.

Caro og lex fikk løpe litt og kose seg... pga såra på begge, at selen vil ligge på såra så droppa jeg det. Men det virker som de synes det var helt topp å få løpe rundt omkring. Jeg lot bikkjene løpe på jordet mens de andre la ut spor. Og etter på var det å lufte de en og en slik at de fikk gjordt fra seg. De har ikke tid til de når de løper løs.

Caro begynner å bli trenings sugen, så jeg håper at sårene hans gror snart, håper jo selvølgelig at lex sine gror fort også. Men caro er mere en klar for lydighetstrening. Lex vil bare leke og løpe foreløpig.

Emma var også med å trente idag... Mikkel var ikke med fordi han jobber. I dag var det ganske greit tempratur så lenge du ikke hadde bar hud forlenge. Arne merka det da han ikke hadde på hansker når han gikk spor. Trix gikk ett bra spor, kanskje litt langt til å være det første etter en lang ferie men meste parten av sporet var veeeeeeeeeeeeeldig bra! Og trix fant jo slutten. Trix gikk spor i skogen, emma gikk spor på jordet og jeg synes hu gikk ett bra spor... også med tanke på at det var noen dyre tråkk og meneske tråkk i sporet. Mannen med stokk kom på samme tidspunkt som han altid gjør. (kan snart stille kl etter ham) Emma hoppa over en gjenstand men plukka vel resten tror jeg. Tror torill hadde akkurat litt for lite tøy på seg i dag. Godt det er spådd mildt være... opp mot +4 til søndag.

Gutta virker fornøyd med luften og ligger nå å kulern. Det er bra for jeg skal i butikken en tur... brødet var litt tørt og hardt i dag. Trenger ett par ting.

Ha en fin aften... snart er det helg ;)

Ingen kommentarer: