Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



tirsdag 27. januar 2009

Dagen der på.

Jeg så bildene i går, og vet at hoftene til lex ikke er fri for hd, har sett så mange bilder av hofte med og uten hd. Men hvilken grad det er, det vet jeg ikke før avlesninga. Men det er garantert hd på den ene hofta. Den andre så bra ut bortsett fra noen svake, svake skygger av sekunder forandringer. Fikk også beskjed fra vetrinær at hoftene til lex er veldig smale og at han anbefaler å ta bilde seinere får å se om hvordan ting utvikler seg.

Jeg ble faktisk "tatt på senga" når jeg så bildene, for jeg har ikke merka noe på lex som indikerer hd. Nå er det bare å vente på avlesninga så får vi se hvilken grad av hd lex har.

Lex har skrevet om sin opplevelse hos vetrinæren på bloggen sin:

http://lexgutten.blogspot.com/2009/01/merkelig-dag.html

Nå skal jeg kjøre huet i sanda og ikke ta det frem før resultatene er offesielle.

Ingen kommentarer: