Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



lørdag 15. november 2008

Vaskedag.

Det var i går jeg var flink gutt og vaska alle gulver...tørka støv, vaska over listene, vaskatøy. Da lex er en hund som mer enn gjerne hjelper til med husvaska.. om det er å "hjelpe" meg med gulvklut eller mopp. Og caro har hustøvmidd algergi fant jeg ut at de etter en god luft skulle få slippe å delta på vaskedagen. Må jo støvsuge opp alle bikkje hårene dyra legger fra seg overalt. De fikk lov til å kulen i bilen. Ganske godt å selv kunne bestemme hvor jeg skal vaske. Og slippe å sjekke at lex ikke sjekker om det er nok såpe i vannet ved å smake på det. Tok blandt annet å rensa steikovnen min. Ganske greit å ikke ha bikkjer som prøver å lukte på den "dampen" som kommer ut av den sprayboksen. ( i følge bruksanvisning så skal man unngå innånding av sprayen)

Mens jeg holdt på i leiligheten så slappa definitivt bikkjene av....for når jeg henta de fra bilen, etter en uft og inn till ferdig for. Viste de klart å tydlig at i bilen får man MASSE energi. Jeg var bra sliten. Det tar på å vaske, jeg vaksa merker etter bikkjene på vegger... de har rista seg og da får man masse sånne svarte flekker på veggen i gangen. Greit å få de fjerna. Så caro og lex bestemte seg for å se hva som kunne skje hvis vi overser fatter å leker alikevel. Det fant de ut at endte med at fatter var rød i tryne og fortalte med hele seg at de skulle legge seg ned å slappe av. Noe de til slutt gjorde.

En av vennene mine jobber natta denna uka, og da blir det en del sms og jeg fant ut at jeg skulle regne ut hvor mange koslige sms det blir mellom oss. For de er koslige. Vi er nå oppe i 147 sms og arb uka er fortsatt ikke over.. vi runder nok 200 tenker jeg......

Nei nå skal det spises mat..lørdags kos. Så skal fear factor tittes på.

Ha en fin lørdag :)

Ingen kommentarer: