Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



onsdag 26. november 2008

Ute på tur...på ett vis.

I dag traff jeg noen knerteboere. Etter en liten rundtur, litt hit og ditt og tilbake igjen, havna jeg ditt jeg skulle. Til tross for stiv nakke og starten på halsbetenelse...så satte jeg meg i bilen å kjørte ut i den store verden.

Har dere prøvd å lufte hunde med en nakke som ikke lar deg vri hodet noe særlig? en liten utfordring... Jeg har lufta 2 hunder i dag... og overlevde.

Hvor var jeg... jo tur. Jeg ankom dit jeg skulle å fikk se søsken likeheter. Fixi var der å trente. Og de har mye likt. Alle virker like livsglade og har like mye sprett i bakbeina. Fikk også se mums igjen, han har vokst, det samme har millie også. Mums lever sammen med kenertebos enja. Så hvis dere vil se hvordan han ser ut så kan dere sjekke ut det på enjas side. Ganske artig å se hvor mye søskner ligner på hverandre. Fikk også vite at lex var lik bestemor og mamma også. Ikke dumt det, de har begge gjordt det veldig bra i bruks og lydighet. Så vi får håpe at lex ligner dem der også :)

Eier har vel også en jobb å gjøre for at man skal gjøre det bra. Og det har jeg all intensjon om å gjøre. Både å gjøre det så bra vi bare kan, man kan ikke gjøre det bedre en man kan. Og å gjøre en så god jobb som overhode mulig. Så får vi se hvor langt vi kommer :)

Jeg fikk sms fra en som altid går på jobb, uansett syk eller ikke...jeg trodde ikke det jeg leste å måtte lese den flere ganger..."blir hjemme i dag" Helt utrolig, da måtte jeg bare ringe å gratulere. Fikk vite at det nå er flere hjem med kryss i taket. Lurer på hvilken farge de har malt krysset i taket med.... gruble.

Skulle gitt mye får i bli kvitt hodepine og sår hals, vond nakke mm. Og imorra er det trening igjen... Og den treninga skal jeg på.... uansett. Om jeg skal krabbe, så skal jeg. Har det så topp med de jeg trener med. Er ikke sikkert det blir så mye trening, men jeg skal ditt. Måtte droppe innetreinga i dag pga nakken min. Litt vansklig å trene hund når du kanpt kan vir på hodet og når du løfter armen så gjør det vondt i nakken.

Håper nakken ikke er så ille i morra, for da for bikkjene muligens trent litt. Nå venter senga, pinex, rødsolhatt mm.

Ha en feberfri aften :)

Ingen kommentarer: