Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



tirsdag 11. november 2008

Naboer å sånn.

Jeg bor i en blokk, og som alt annet her i livet så har det sine utfordringer. Her jeg bor har vi trappe vask en gang i uka. Den ene naboen er en uke fortidlig ute med sin vask...og kjefter på meg for at jeg ikke vasker når jeg skal. Det er så møkkete å mye hundehår her mm. Jeg på min side prøver så godt jeg kan å be naboen se på datoen, og hvilken uke vi er i. Noe som ikke høres på. I å med at jeg har to hunder, vet jeg at man er utsatt for klager. Og tenket at hvis jeg tar feil så skal jeg i allefall ha sjekka opp dette først. Jeg greier med litt hjelp å innrømme at jeg tar feil.

En av naboene som jeg har godt tone med har også hvert tillits person fra styret og kjenner reglene. Hu sier jeg har rett ang vaske datoer men min nabo vil fortsatt ikke høre åg slenger med leppa før døra slenges i gjen.

Jeg har nå strøket ut hennes navn på vaskelista og satt inn mitt eget navn. Jeg har ikke noe problem med å feie over trappa 2 ganger i mnd i steden for 1. Da kan hu sutre så mye hu vill ovenfpr styre mm. Mine hunder er IKKE til noen forstryrrelse for min naboer, Etter kl 20 er det kvelden og vi skal være rolige. På dag tid er det litt mere liv men ikke mye.

Phu.. gleder meg til den dagen jeg kan flytte til hus/hytte i skogen og gjøre som jeg selv vil. Bikkjene kan løpe fra seg uten at jeg må kjøre hit og ditt....

Lex hoster stadig kortere og mindre. Caro har ikke hosta siden søndag. Jeg derimot hoster nå mere en bikkjene til sammen. Men det er ikke så nøye.

Nei, nå står middagen for tur. Som de sa før i tiden.. Go middag :)

Ingen kommentarer: