Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



søndag 16. november 2008

En fin dag :)

Denne dagen har hvert ganske bra, spor, rundering og lydighet har dagen bestått av. Og jeg har nå to trøtte bikkjer som ligger rett ut. Eneste som mangla i dag var mikkel som antaglig tok i mot en dør litt forskjert... dette er hans egne ord, på sms. Han har forstua hånda si.

Caro fikk ett spor som gikk langs jordekanten og over jordet til den andre kanten. Problemet var bare at det var to stk som fulgte starten av sporet ca 2 m fra mitt spor og kryssa det lengre nede 2 ganger. Så caro var litt vinglete og rasa ut der tur gåerne hadde tråkka over sporet. Caro titter på meg som ser vekk, men jeg skjønner etter en stund at her drar vi han av sporet og setter han på på nytt. Da gikk alt meget bedre. Og Caro gikk spor som på trikkeskinner...veldig bra.

Så gikk trix ett spor i dag... arne mente de hadde gått ett helt annet sted en ditt trix gikk... gjett hvem som hadde rett i hvor de gikk... jo trix. Så stol på hunden din heter det..en liten påmindelse til oss alle sammen.

Torill og emma gikk ett bra spor, og det til tross for at en person tråkka rett over sporet hennes drøye 20 sek før emma kom ditt...og emma løste det helt perfekt :) knall bra.

Lex fikk rundert i dag, arne torill og en ukjent for lex, knut var figuranter. Lex måtte leite mere i dag, og han drar ut til høyre... men han finner fig. Veldig bra.. idag gadd han å komme inn til meg også :) det går fremover..

Så var det kort lydighetsøkt.... lex trente jeg kontroll med og han tilbø meg påplass når jeg gikk med han.. en veldig veldig bra påplass også. Jojo var der med fam, så var sniff og smule der med fører. De andre var opptatt.

Jeg kjørte forbi ett vann her jeg bor.. så en bil jeg dro kjenselen på og så noe so drev å duppa nede i strandkanten.... kunne ikke være noen andre en skattejegern som bada på denne tiden av året. Og en sms seinere ble det bekreftet... duppen jeg så i vannet (ganske langt ut også) var skattejegern. Det vannet lå det is på for ikke så alt for lenge siden..... til tross får tørrdrakt mm må det ha hvert en kald opplevelse..venter på at han legger ut om hva han fant på bloggen sin. Lurer på om han fant noe...

Så sist men ikke minst.. lex er 10 mnd i dag, bilde taes i morra, og søstra til lex, fixi feira dagen med å debutere i lp 1, 0.5 p fra 2 premiering og 3 av 5 i klassen. Kjempe bra..grattis grattis. Fancy pg sutti gjorde det også veldig bra. Grattis til de også. De havna på pallen alle sammen :).

Nei senga roper..ha en fin uke :)

Ingen kommentarer: