Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



lørdag 22. november 2008

Nye bilder...

Har lagt ut noen nye bilder på høyre side. Bare å ta seg en titt.

Ja da er det helg igjen. Noen er hjemme andre er borte. Jeg er av de som er hjemme. Er usikker på hva dagens skal brukes til.... Borsett fra å lufte hund mener jeg.

Jeg har faktisk ett slags jubileum i disse dager jeg, det er to årsiden livet mitt tok en seriøs vendig i de store hovedtrek som jeg har lengte etter hele livet. Det er veldig personlig så jeg skriver ikke hva det er. Bare at det er 2 år siden livet mitt starta på en ny vei. Og jeg kan vel si at det har hvert en humpete vei, men om den hadde hvert den verste veien i verden med stup på begge sider... (jeg har seriøs høyde skrekk), så ville jeg tatt det vei valget en gang til. Veien har også hvert seriøs bratt, tung og er periodevis slitsom men det er vedt det.

Litt over en uke fra nå er det første søndag i advent. Tiden flyr. Jeg har ikke begynt på en eneste julegave enda. Vet ikke når jeg kommer til å starte. Snart tenker jeg. Kanskje... Vi får se.

Nei, på tide å få i seg noe frokost, sette seg i godstolen, se litt på tv... kanskje ta seg en tur i skogen. Ser ut som det blir bra vær i dag :)

Ingen kommentarer: