Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



søndag 30. november 2008

Mitt 202 innlegg på bloggen min....

Og det vil inneholde følgende. Vurderte strekt å droppe sportreninga i dag. Men dro nå alikevel, hadde med masse tøy og skift. Det var snø på bakken i dag så alle hundene "vingla" litt i dag men gikk kjempe spor. Caro trenger litt mere utfordringer, han gikk på gammel vane i dag tror jeg... han hoppa over en gjenstand, men fant resten. Merker nå at jeg har hvert ute... og kanskje burde hvert hjemme. Men det er så kos på treningene.

Trix gikk ett bra spor i dag. Arne var kjempe fornøyd noe jeg skjønner godt. For trix gikk bra. Arne fant også ut at han har samme jobb som meg... trene innkalling. Nå man står ved bilen å roper på hunden... så står den helt perfekt ute på jordet å ser på deg med et blikk som sier "tror du virkelig at jeg kommer inn til deg nå? er IKKE klar for noe bil enda. Trix starta med feltsøk idag. Og ville ikke inn til fatter som stod ved bilene med det han hadde funnet. Når arne flytta seg fra bilen, vel da kom trix inn under tvil, men han tok turen bort til arne.

Emma gikk spor på jorde kanten og gjorde det VELDIG mye bedre en sist. Kjempe bra. Emma fikk også trent litt budføring det skjønte hu hva var.

Lex og caro fikk en økt med vigårpentutavbilen øvelse. Så fikk de løpe litt løs. Jeg trente innkalling ved bilen og for FØRSTE gang i historien var LEX førsta mann inn i bilen og buret. Dette skal jeg fortsette med.

I dag la jeg ned søndagstreninga. Jeg sender sms og mailer og responen er minimal. Det er 3 stk som dukker opp så å si hver gang. Vil på ny året sende de en mail og spørre om de vil være med å ta ansvar for treningene. Jeg har bært lasset aleine og gidder ikke mer. Jeg har sendt dem sms og mail så å si hver søndag og enkelte har ikke GIDDI å svare en gang. Noen har hvert flinke å sendt meg sms når de ikke kommer eller sendt meg sms når de ikke har hørt noe eller vil trene utenom.

Prata med en som bor i degernes om muligheten til å trene sammen med dem sånn litt mere midt mellom oss. Nytt år nye muligheter. En ting er helt sikkert... å ta initiativ å forslå div treninger om det er lydighet eller runderinger. Det gidder jeg ikke. Blir gjerne med andre å trener men å starte noe mer..det er det slutt på. Har prøvd flere ganger men det er minimalt med interesse. Gidder ikke løpe etter folk lenger. Nå har det åpna seg en dør for treninger på onsdager, jeg er i en kjempe fin gruppe i bruksen, og det er 3 andre utenom som ønsker å trene sammen med meg. Muligheten for at en til er med er tilstede da vi muligens vil starte å trene på gress etter hvert. Da prioriterer jeg dem, i stede for folk som ikke er like motivert til å trene som meg :) Veit at det er noen som bor i båstad som kanskje kan få en hendvendelse eller fem på om jeg kan være med på div brukstreninger der. Forhåpentligvis kræasjer de ikke med brukstreningene her... (med min flaks gjør de det...he he he he)

Ha en fin første søndag i advent :)

Ingen kommentarer: