Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



lørdag 29. november 2008

Glatt ute.

For å si det pent, det å være fotgjenger er ikke bare bare, spesielt ikke de siste dagene. Har fått noen overaskelser, men har takk å lov holdt meg på beina.

Er ikke ofte jeg ser at bikkjene sliter, men caro og lex har hvert litt bambi på isen de gangene vi har hvert ute. Ganske uvant.

Min førskjølese har flytta seg fra halsen til hodet...og jeg hoster mye mere. Hvis jeg ikke husker feil så er det når man hoster at man er på bedringens vei. Jeg har i allefall bestemt det. Orker ikke å gjøre så mye om dagen. Mest å sitte i gostolen å ikke spise for mye rødsolahatt.

Karra meg ut i dag å kjøpte hoste saft slik at jeg får sove litt bedre til natta.

Som jeg sa til en venn... vi er syke nå vi så er vi friske i jula ;) nemlig.

I morra er det første søndag i advent.... dette året har flydd av gårde å hvert veldig innholdsrikt.

Litt senere i des skal jeg skrive litt om hvilke mål som er nådd osv.

Nå skal jeg finne isbrodder og ta med bikkjene ut på intressang tur... håpe jeg holder meg på beina... eller at det er så mildt nå at isen på bakken har smelta...

Ingen kommentarer: