Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



søndag 2. november 2008

Himmel full av stjerner....

I går kveld dro jeg ett sted jeg kunne slippe hundene rett ut av bilen. Det var mørkt og melkeveien viste seg.... Utrolig vakkert. Telte på knappene som ordtaket sier, om jeg skulle kjøre ditt eller ikke. Hadde lyst samtidig som tanken på å lirke bilen uta av parkeringsplassen mellom en murvegg og en bil frista lite. Har en rimlig kort lunte for tiden. Men jeg kledde godt på meg og dro.

Jeg angrer på en enste ting, er at jeg lot bikkjene leke med den kongen som overlevde deres herjinger, for den forsvant i mørket. O gremelse. For det er veldig mørkt når eneste lyskilde er stjernene. Og bikkjene så du knapt. Da kan man glemme å finne en leke, spesielt når bikkjene apporterer alt annet en den leka. De fant en svart hanske bla.

Uansett... det var fint der uti i kulda i går kveld, se på stjernene uten forstyrrelser av lys kilder fra hus, lamper og biler. Man føler seg litt liten når man ser på himmelen og alle stjernene. Ett utrolig vakkert syn.

På dagens plan står det sportrening og lydighets trening. Der etter er det kvelden. Og klar for en ny uke... Hvis alt går bra, noe det sikkert ikke gjør så kan lex kanskje få bronsemerket innen uka er omme. Jeg håper at vi greier det, men vet av erfaring at det man tror at man garantert kan, er det man feiler på. Når bronsemerket er unna gjordt, så er det en god pause i lydighets trening, dvs terpe trening. Da blir det trene på det man har lyst til å trene på. Ha det morro.

Ha en fin dag :)

Ingen kommentarer: