Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



tirsdag 31. mars 2009

Vetrinær besøk... og tanker om vårtegn.

Lex har hvert hos vetrinæren i dag og fått vaksina si. Ingen dum ide, spesielt med tanke på at vi skal til sverige etter påske å ha mh på lex.

Gleder meg veeldig til å se igjen søsknene til lex, se hvordan de ser ut nå. Spesielt brødrene, av en eller annen grunn så har jeg bare mottat bilder av søtrene til lex..ikke brødrene. Men slik er det nå en gang. Ikke noe problem det.

Det er litt masse snø til å være slutten av mars synes jeg...og jeg leiter frenetsik etter vår tegn...ser at de så smått begynner å komme. Ser litt mere av plenen...(en flekk på ca 50x50 cm) men det er vel det eneste å.. jo skal være ærlig... brøyte kantene er blitt litt lavere. Tenk om de var borte snart! Men lydene er ikke kommet enda!

Bortsett fra savn av vår, sommer og muligheten til å trene forskjellige steder, så savner jeg lyden av en v8, harley davidsone som hentes frem fra garasjer og andre mørke rom. Det er svært få ting som får hjertet mitt til slå fortere enn når jeg jobber med bikkjer eller andre dyr (les hest). Og lykes med det jeg har satt som mål, eller øvelse man har sliti med...

Og de få tingene er lyden en v8 gir fra seg der den "romler" av gårde.. maler som en katt. Lyden av en harley davidson som farer forbi... den som var millionær og hadde råd til både mc og lappen på mc. Hadde jeg hvert millionær så hadde jeg endt opp med en harley davidson, fat boy, (litt eldre årgang..tror tidlig nittitalls eller slutten på 80) En trans am, 1979 (?) den som burt renholds kjører i smokie and the banditt. (kose filmen sin det).

Ikke minst hadde jeg bodd ute i skogen, hatt masse hunde utstyr, ny bil, 4 hjulstrekk som er litt høyere under en bilen jeg har nå. Litt lei av å slite med å komme frem der det ikke er asfalt som standar på veiene...knapt nok grus....

Hva skulle man gjordt uten drømmer? Hverdagene hadde blitt litt gråere, og flukten fra den daglige rutinen hadde mangla...tror man mister mye uten drømmer ;)


Nei, nå ser jeg rem til å høre lydene av våren,...lyden av en deilig v8 som maler og en harley davidsen som får blåst ut støvet fra eksospottene etter en lang, lang vinter i dvale.

Vi går mot lysere og varmere tider.

Regner med at lex skriver i bloggen sin i løpet av morgen dagen. Forteller litt om turen til vetrinæren og de katten han oppdaga på tur her.....

Jeg skal få i meg middag og gjøre meg klar for trening i dag.

Go middag :)

Ingen kommentarer: