Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



mandag 9. mars 2009

Nok en helg er over.

Dagene bare raser avgårde, og de blir lysere å lysere, tenk om snøen kunne slutte å rase ned fra himmelen. Savner våren. I går dro jeg får å trene en budføring på vær av bikkjene, og det var ett orntlig møkka vær. Man lekte plog bil og man var ganske våt når man kom hjem. Vi var 4 stk i går, og med det kjempe dårlige været synes jeg vi var kjempe flinke.

Lex fikk hilse på trix, regner med at det vil komme ett innlegg fra lex litt seinere i dag, han er akkurat nå får opptatt med å prøve å rive i stykker en basket ball... eneste leka som har overlevd lex. Det blir færre og færre leker her.

Caro fikk en tur ut sammen med de andre hundene han også, men ble fort tatt inn i bilen igjen, han var det man kan kalle litt grinete. Caro kommer nok med ett innlegg han også.

Den uka som har gått har hvert rimlig turbulent, og jeg har en mistanke om at denne turbulente reisen desverre ikke er over enda.... Caro har litt problemer med magen, virker som det har stabilisert seg for denne gang. Så jeg tar en dag av gangen og tar ting som det kommer.


Savner virkelig våren nå, kunne sitte ute på hverandan, kose seg i solveggen, virkelig ha det bra... Nyte dagene. Nå virker det som snøen aldri kommer til å bli borte. Gleder meg til tur opp til trysil som har blitt en tradisjon. Jeg kjenner det verker i kroppen etter å komme ditt... lyse kvelder, lange turer i fjellet... stillheten som er der oppe.... Og ikke minst roen man får når bilen er parkert og alt er lempa inn... nydelig.

Er fortsatt noen dager og uker til vi kan sette nesa opp mot trysil men... har i allefall noe å glede meg til :)

Håper uka som er igang sørger for at snøen blir borte... at det kommer noen dager med solskinn ;)

Trenger det nå.

Ingen kommentarer: