Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



søndag 15. mars 2009

Dagene flyr avgårde.

Synes ikke det er lenge siden det var helg.. dagene bare raser av sted. Og dagen i dag med sol og litt trening var kjempe deillig. Tror alle hadde en bra dag på treninga i dag, Lex og caro fikk trene en del lydighet.... Prøvd på hopp over hinder med innkalling på begge to. Caro sleit litt, men han forstod øvelsen etter hvert, lex skjønte den litt raskere... Prøvd meg også på fremad sending til sjegle. Gikk bra det bortsett fra at jeg må få han til å gå ut til sjegla uten at jeg beveger meg sammen med lex... For han blir stående når jeg bare sier sjegle. (ikke så rart når han aldri har gjordt det før) Caro fungerer ganske bra om dagen, det er løptid i nærheten så det eneste som betyr noe er å komme seg ut og markere. Vekke meg om morran for at han skal ut å sjekke nyhetene.

Lex er også blitt veldig opptatt av å skulle ut og snuse, sjekke ut saker og ting. Ser at jeg har en stooooooor oppgave når det gjelder å få inn lex når han er løs og med en leke. Da er vi mer eller mindre døve... vi kommer inn for å løpe forbi. Men det skal vi få gjordt noe med.

Helgen har hvert ganske grei, ble dog sittende å vente på en ved man hos faren min på fredag.. han skulle komme mellom 16-17 og der han kommer fra betyr det å komme ca 2-3 t etter den tiden man har satt. Men han kom da. Er vel det viktigste.

Håper det fine været vi hadde i dag fortsetter... for det var orntlig deilig dag i dag. Varmt i sola, og tenk om all snøen kunne blitt borte snart. Feil, veldig fort borte. Få trent litt mere en det jeg får gjordt nå.

Da er vi klare for en ny uke... er dere? ;)

Ingen kommentarer: