Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



fredag 20. mars 2009

Langt mellom innlegga...

Og jeg prater ikke om fotball... selv om serie starten har starta... Jeg holder med vif, men er ikke i hugga klanene fan, mere for å ha noen å heie på. Levde faktisk på vålenga til jeg ble 9 år. Så jeg kjenner gatene godt.. jeg husker godt når vålengakirke brant. Vakke store krabbaten da... vel litt stor for jeg gikk på skolen og husker at skolen var stengt dagen etter.

Jeg så brannen starte faktisk...så brannbilene komme... kirke klokkene som ringte før de braste ned...hmmm, rart hvordan enkelte minner blir sittende......

Vet dere at den 13 mars er var det 1 år siden jeg henta lex.... tenk at det er ett år siden.... tiden flyr av gårde for å si det pent. Merker at det er flere en meg som har fult opp om dagen...er ikke så mange som har like mye innlegg nå som når det er kalde mørke kvelder.. regner med at dette vil ta seg opp etter hvert som vår og sommer kommer og de som driver aktivt med hund begynner å konkurere....

Har hvert på noen treninger... de har godt litt opp og litt ned. I går gikk det opp for arne og trix og ned for torill og meg. Erlend er ganske stabil vil jeg si.

Men slik er det nå med disse hundene, det går opp for å gå litt ned.. slik som livet er.

Nei, kan ikke sitte her inne foran datan... må komme meg ut å nyte det deillige været...er vist spådd knall være hele helgen :)

Ha en riktig god helg folkens :)

Ingen kommentarer: