Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



onsdag 4. mars 2009

Forkjøp og togtur.

Jeg våkner til en vekker klokke som ringer altfor tidlig for min kropp, og etter en hel natt hvor jeg har drømt at jeg forsover meg, for å våkne med ett rykk... og oppdage at kl bare er ca 30 min mere en sist jeg titta på den... og det hele natta, er i allefall jeg RIMELIG trøtt. De som har opplevd meg på turer, hvor vi har bodd i samme hytte, vet at jeg er en LITEN smule morra gretten, jeg bør få være aleine til jeg tar kontakt. Jeg trenger tid til å våkne. Så når jeg er sammen med andre på turer ol, så våkner jeg altid tidlig og får god tid til å våkne.

Nok om det, jeg kommer meg opp, lufter hund, for har vi ikke mere igjen av men en liten godbit for de. Så er det å ta toget til ditt jeg skal, hadde hvert ille å ta toget til ett sted jeg IKKE skal. Og på dette toget er den en togvertinne som sprudler som solen, er alt annet en trøtt, og har en stemme som kan skjære gjennom glass... og hu prater HELE tiden. Nå skal jeg bare ditt og nå skal jeg bare datt, og jeg kommer tilbake... dette går så bra så...med volum knappen på FULT.

Jeg lurer på om jeg hadde blitt beroliget om hu gikk sånn om jeg skulle sitti på ett fly.... flyr fram å tilbake å prater til stadighet om alt som skal skje og ikke.... og at hu stadig sier at dette skal gås å bra! Etter en plagsom tog tur, er jeg endelig der jeg skal, for gjordt det jeg skal og tog turen hjem er jeg helt a meg alene i vogna og en togvert som sier hei, takk og går. DEILIG DET.

Vel hjemme er det å slenge dyra i bilen, dra til trøgstad, hente 8o kg for og kjøre hjem. Bikkjene får for og caro kaster det opp igjen, klar for mere..... Og han forteller med all tydlighet at lex kan glemme å se på foret som deles opp, eller enda mindre få slikke reint sekkene foret har ligget i. Det bryter jeg ganske bra med at de får en sekk vær. Neste gang er det mulig de sitter i bilen når foret deles opp. Det tok meg ca 4 timer, med pauser og mat å dele det opp. Med tanke på at jeg har mat i ca 2 mnd, og det til en pris lapp av 8oo for 2 bikkjer er det en jobb jeg gjerne gjør for å spare penger på for utgiftene. De fungerer veldig bra på foret også.

Nå er det en dag med ro, det sjedde litt mye i går så det ble ingen trening. Og det er ett par ting som må følges opp idag.

Deillig å se snøen smelte... tror det er flere en meg som liker det ;)

Ha en fin dag.

Ingen kommentarer: