Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



søndag 29. mars 2009

Endringer.

Det kommer til å bli noen endringer på bloggene etter hvert, det er jo vår (får inderlig håpe det i allefall) og da må man jo endre på saker å ting liksom.


Jeg tar litt nå og litt da, kommer til å endre bilder, og se hva annet jeg kan finne på. På tide å teste ut hva man kan gjøre på denne bloggen.


Har skrevet i bloggen til caro... litt om historien hans. Fant ut at jeg hadde lyst til å skrive i bloggen hans. (så da gjør jeg det)

Dagen i dag er brukt til tur og sitte på verandan, nå prøver jeg å få tiden til å gå... er jo ingen steder å trene på uten å vasse i snø eller gjørme.

Snart er det påske...den skal tilbringes på gård..det gleder vi oss veldig til. Så er det mh med lex, mulig jeg skal være figurant på funksjons analyse helgen etter det.. så april vil nok bli en akvit mnd. Det ser vi frem til.

Magen min etterlyser middag..så da får den få det da ;)

ps, er nå mulig å følge bloggen min hvis du ønsker det... se nederst på bloggen.

Ingen kommentarer: