Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



torsdag 17. desember 2009

Hmmm..luerer på hva det betyr....

Jeg ringte vetrinæren i sta...lurte på om de hadde fått svar på den siste prøven som de sendte til sorlaben (?) og hun som tok tlf ramsa opp og sa at det var innen normalen, og det og det...(ikke at jeg skjønt så mye av hva alt det betydde) skal vi se sier damen...her er det noe han har for lite av....

Så jeg spør hva det vil si i parksis...og hun svarte at hu skulle få vetrinæren til å ringe meg.....nå prøver jeg å tenke positivt...og tenker at er det noe man har får lite av..så er det mulig å til sette det slik at man har nok.....jeg krysser i allefall fingre og tær for at det lex har for lite av ikke er så farlig og er lett og sørge for at han har nok av.

Men en ting...lex skal IKKE får rulle seg inne i follohallen mere....for i dag så flasser han ganske mye. Og sist han var inne i hallen så fikk han ikke rulla seg....og dermed så flasset han ikke så mye som han gjorde i dag.

Det jeg også har lagt merke til er at det er veldig tørr luft her jeg bor.... Jeg har skinnsofa og du kan trygt si at både lex og jeg er statisk eltriske om dagen....det kan jo også forklare noe av flassen.

Som dere skjønner då prøver jeg å finne ufarlige grunner til lex sin kløe og flassing. Jeg veit at der er løpetid tider rund baut....og jeg har sjekke symptomer på nette til øya blir stoore og røde,,,det eneste jeg finner alt på er stress og sukkersyke. Men sukker syken har også likhets trekke med hvordan en hannhund oppfører seg når det er løpr tid overalt. Økt tørste...tisser ganske mye osv.....

Sukker syke lar seg behandle med spesial diett, og insulin som på mennesker.....og hunden kan leve ett normalt liv.

Er det lav stoffskifte så er det også enkelt å behandle og hunden kan leve ett normalt liv.

Jeg håper jo at lex er frisk som en fisk og at det "bare" er å finne rett type for, så er aller problemer løst...

En ting er helt sikkert....jeg har hjerte i halsen og vente tiden på at vetrinæren skal ringe kommer til å bli lang..... xxxxxxxxxxxxxxxxxx fingre å tær på at det er noe som er enkelt å løse...

Angrer ikke ett sekund på at alle prøvene ble tatt av lex....da for man svar EN gang for alle! Istede for å gå å lure og klø seg selv i hodet.

Gleder meg til vi har svaret:)

Ingen kommentarer: