Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



tirsdag 22. desember 2009

22 desember :)

Dagene har rast avgårde og jeg har planer om å la pc være pc i jula. Da skal andre ting prioriteres....som turer, kos med fam og rett å slett andre ting en det man gjør til vanlig. Og det ser ut som denne jula blir en av de beste. Lex er frisk, det er store sansynligheter for at det blir en hvit jul...i går var det fatisk spådd noen snøfjon på selveste julaften...og det er bare helt toppers.

Som dere ser så er det ikke noe julekortaktig bilde av lex og meg på bloggen eller facebook i år. Grunnen til der er at jeg har hatt litt masse i hodet mitt og rett å slett ikke fått tatt bilde..så da for 2009 bli året uten julekort, men vi får ta det igjen neste år ;)

Det kommer ikke til å bli flere innlegg her før i romjula, da en oppsumering av året...planene for 2010 og litt annet nytt ;)

Nå må jeg haste videre...jeg har ett par små ting som må gjøres unna før jeg kan si at nå er det jul og juleferie....så lex og jeg:

Ønsker dere alle sammen, 2 beinte som 4 beinte EN RIKTIG RIKTIG GOD OG FREDFULL JULEFEIRING :):):)

1 kommentar:

Skattejegeren sa...

En fantastisk fredelig og god jul ønskes deg fra Skattejegeren