Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



onsdag 7. januar 2009

Det klør...

Også får jeg ikke lov til å klø. Fatter driver å kler på meg noe greier han kaller sokker på bakbeina mine slik at jeg ikke skal klø meg på nakken.... Også blir jeg spraya morgen og kveld med noe, også smører fatter på noe som han kaller salve. Det eneste som er bra med det er at jeg får gobiter når fatter får behandla det som klør. Og at han klør litt når han vasker det.

Fatter oppdaga i dag ett sår på øret mitt...for jeg har rista på hodet mitt siden igår så han drev å titta inn i det i sta... vet ikke hva han leita etter inni der jeg får det er øreflippen som klør. Uansett, han fant det som klødde... så nå håper jeg det ikke klør noe mere.

Håper også jeg slipper alle de sokke greiene snart. Og at vi kan dra på trening. Fatter sier at jeg ikke kan trenes uten halsbånd sammen med andre....Hvorfor ikke det? Da kan vi jo leke å ha det gøy. Men skal jeg være ærlig så er det ikke noe behagelig å ha på halsbånd. Det er litt sånn vondt i nakken min. Ikke masse vondt altså, bare litt vondt.

En ting til jeg synes er litt rart... de sokkene jeg har på inne, blir tatt av når jeg skal ut.. også tar han på en sokk på forbeinet mitt når jeg skal ut og tar den av når jeg kommer inn... Hmmm skjønner ikke helt det der... enten så har jeg de vel på alle sammen, eller så har jeg vel alle av?!?

Caro sover masse fortiden, han klør han også, men ikke så mye som meg. Lurer på hvorfor fatter ikke lar oss stelle sårene våre selv jeg... at vi kan klø når vi klør, å sleike de reine selv. For eksempel så har jeg ett sår på forbeinet mitt. Fatter trenger jo ikke å stelle det... det greier jeg helt fint selv jeg. Da slipper fatter å stelle det mener jeg... men tror dere at jeg får lov... NEIDA da blir fatter sinna da!

Men jeg vet at fatter er glad i meg... for i går kveld så prøvde han å finne noe å ha på nakken min slik at jeg ikke fikk klødd der... for det blir vist merker i nakken med sokker på... og det ville ikke jeg...ha på det greine rundt nakken altså! Det var rart og sikkert til å leke med... Så putselig bare kaster fatter det han prøver å plassere rundt halsen min vekk... Jeg ser litt rart på ham... så sier han" hva er det du vil jeg skal gjøre?" "jeg prøver å hjelpe deg slik at sårene kan gro lille venn..."

Da fant jeg ut at jeg skulle gi det en sjangse...så jeg satt stille og han fikk nå festa det rundt halsen og nakken min. Så fikk jeg en nuss på snuta mi, også sa han at han var kjempe glad i meg.

Kanskje fatter vet best... skal la han stelle sårene mine... men jeg greier ikke love han at jeg ikke kommer til å klø meg.. for det klør veldig masse inni mellom. Og fatter gjør så godt han kan, det vet jeg.

Nei, nå har jeg rivi i stykker noe som sikker var lov å rive i stykker, og jeg har blitt stoppa fra å klø.. så jeg tar meg en liten blund jeg...

Snakkes en annen dag :)

Ingen kommentarer: