Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



mandag 26. januar 2009

Da er bildene tatt...

Vi kom oss til vetrinæren, inn kom vi oss også, der etter var det doping av hund, lex fant ut at etter at bildene av hoftene var tatt brå våknan og sovna ikke får fatter kom inn etter at bildene av albune var tatt. Da sovna han dønn! Tar det som ett kjempe komplemang....når fatter er i nærheten er det trygt. Nå er det bare å vente i spenning på avlesninga.

Vil også sende en stor takk til Knertebo, anne-marit, som hjalp meg med en par praktiske ting i dag. Det hjalp veldig :)

Lex sover ut rusen, og noterer nok noe i bloggen sin i morra. Han fikk jo nesten rett... at han skulle ha med seg hvert sekund ;)


Ps... jeg har funnet ut at jeg har en del veldig finne mennesker rundt meg. Og de stiller seriøst opp. Himmel jeg er heldig.

Nå skal jeg innta posisjon i godstolen. Ha en fin aften.

Ingen kommentarer: