Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



torsdag 26. juni 2008

Smak av sommer.

Det er i allefall det jeg tenker når jeg får taki norske jodrbære som du ikke trenger flere kg med sukker for å greie å spise. I butikken her jeg bor har de når fått inn de norske jordbærene...og får en som elsker jodbær så er norske jordbær det beste av det beste.

Jeg fikk vita av mine besteforelder som for lengst har godt bort at jeg spytta ut alle andre jordbær en de som var norske når jeg var liten. De smakte rett å slett ikke godt. He he he he he. Rart å tenke på idag men...de sier jo at det er av barn og fulle folk du får høre sanheten.

Nå er det sommer ferie her hos trion på langhus. Vi hadde siste kurskveld på gk i går å fikk masse ros av instruktøren. Merker at Lex nå er i den fasen av livet hvor han er mere mottaglig for læring og at han begynner å fatte hva det er jeg ønsker av han. Så det blir trening vidre frem over for å befeste det vi trener på. Så tar vi orntlig sommer ferie med dager fulle av morro. Kanskje en og annen økt innimellom. Jeg har ett mål om å ta bronsemerke med lex til høsten.

Vi har meldt oss på bronsemerke kurs til høsten alt. Greit å ha ambisjoner eller hva? He he he he.

Man må jo ha noen mål her i livet...

Nå roper jordbærene mine på meg.. ha en fin aften folkens.

Ingen kommentarer: