Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



torsdag 5. juni 2008

Kontroll på hundene????


Eller er det hundene som kontrollerer meg? Det kan vel diskuteres. Knertbo fotografen sendte meg bilde med følgende overskrift...Å Lufte hunden kan være ett kapittel for seg selv... Det kan man jo være enig i. Historien bak bilde er at anne-marit skulle ta noen bilde av meg og bikkjene. Greit å ha synes jeg. Har bare mobil bilder av dem. Disse skal jeg skrive ut på fotopapir å henge opp...noen av de vil jeg også vise på bloggen min seinere.
Jo tilbake til situasjonen...caro har funnet ut at det er en tispe flekk til venstre..for meg... Og det da å sitte pent ved siden av meg...og se på fotografen og oppmerksomhets fangern (aina) det var lite inntressant..Lex var heller ikke den som samarbeida mest... det var jo så mye morro som sjedde foran oss... hu som veiva med brusflaska og lagde rare lyder(regner med at det var lite igjen i den flaska etter at du åpna den aina..hi hi hi) da skal fatter i alle fall ikke få holde igjen meg... For hu som satt med kamera lagde den bisssse bissse lyden...Lex hørte den lyden han selv om det bare ble sagt en gang.... Da blir det kaos da...
Måtte bare legge ut det bilde her på bloggen...hva skulle man gjordt uten selv ironi... Man hadde ikke fått så mange til å le....He he he he he he he. Ha en fin dag folkens...
Ps takk rettes herved til oppmersksomhets fangern aina og fotografen anne-marit ;)

Ingen kommentarer: