Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



søndag 22. juni 2008

Denne er til alle som har mista en del av hjerte sitt...

SORG

Jeg stryker over din sorte pels, men halen din slår ikke lenger....
Øyelokkene dine er lukket igjen over øyne som ikke ser.
Ditt gyldne hjert har sluttet å slå, aldri mere løpe, hoppe, gå.
Jeg legger mitt hode ned mot ditt og tårene drypper som blod.
Aldri mere oss to.

Som en isende kulde inni meg kjenner jeg noe dø med deg.
Jeg må reise meg sier jeg og går mot en dør, der ute går livet som før.

Jeg snur meg, du ligger der liv løs og stille, du kan ikke komme selv om du ville.

Skriket vil ut men jeg lukker min munn...hvem var det som sa "bare en hund?"



Forfatter ukjent... men dette tilegner jeg de hundene jeg har kjent og eid gjenom livet...dere vil aldri bli glemt.

Ingen kommentarer: