Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



mandag 9. juni 2008

Hmmm, jeg lurer på om....

Jeg skal melde caro og meg på lydighets konk (lp). Jeg kommer ikke til å si noe om hvor og når..og om jeg gjøre det. Har nok prestasjons angst om jeg ikke skal gjøre den enda større ved å fortelle til hele verden at jeg skal konk da og da... Jeg er veldig i tvil..det eneste jeg vet er at jeg kommer til å starte langtvekk i stan..i gokk. Hvis jeg starter..det blir da 1 gang på over 12 år at jeg krabber meg inn i ringen i kl 1 igjen. Har tatt bronsemerket med caro.... Kjenner magen knyter seg bare ved tanken..så dette blir en sånn spontan påmld... og masse anger etter på..hvis jeg melder meg på..veit hvilken dommer jeg vil starte for...har titta litt...og den første konk han dømmer er litt for tidlig... vame og caro går ikke bra....så det så...hadde hvert litt ok å få starta med caro i lydighet...det var jo det jeg skulle gjøre med ham...(kvalm jeg nå..kanskje jeg skal droppe hele tanken på å starte i lp)Hmmm gruble gruble.

Med lex er planene klare...bronsemerket skal taes før han er 1 år..så sant jeg ser at han er moden nok. Så blir det lydighets konk..muligens også bruks konk hvis det viser seg at han har det i seg også. Time will show.

Nei..på tide med en luft av dyra..litt behagligere temratur i dag...herlig...skal på kurs m lex idag..og har ikke fått trent så mye jeg håpa på...det vet jeg at instruktøren kommer til å se..desverre. Men vi fikk en kjempe fin sitt å bli...og det var det vi sleit mest med...krysser fingre og tær å sånn...

Ha en fin dag...:)

Ingen kommentarer: