Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



tirsdag 10. juni 2008

Gårds ferie...

Jeg fikk nettopp vite at lex, caro og meg selv skal på gårdsferie i degernes. Vi skal bo hos anka, kåre,walter,karl ,ajax (hvit buddel), peik (blandingshund), trygve traver, leiv vidar(traver) og indian(ponni). Det er to katte der også. Den ene heter vist sara.

Jeg skal jobbe litt også, anka mumla noe om en karriere som eksamens hjelper...en man slår på etter hver som man blir frustrert...vet ikke helt om det er yrkes karrieren jeg ønsker men...hva gjør man ikke får å få bo på en gård i flere dager... :) He he he... Jeg kan prøve å hjelp til litt på gården, være gårdsgutt. Har erfaring med det..var gårdsgutt på melnes gård en periode. Der kjørte jeg traktor og deltok på masse forskjellig. Så jeg har litt erfaring som gårdsgutt.

Tenk å komme til ett sted hvor hundene kan løpe løs...man kan ri seg en liten tur...kose seg.... Gleder oss veldig. Det kommer raport om oppholdet og muligens noen bilder seiner. Vi drar på mandag neste uke..så det er noen dager til...nevnte jeg at jeg gleder meg?Hi hi hi hi

Ha en fin dag :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, du skal nok få kjørt deg, skal vi se, låven må males, stabburet også forresten, jeg ble ikke ferdig i fjor, jevne ut veien, trene alle hester og alle bikkjene, vinduspuss,barnevakt, tømming av møkkakjelleren og...

he,he, ler ondskapsfullt...
forresten så er Ajax en PUDDEL, og ikke en BUDDEL... *mobbe*