Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



fredag 6. august 2010

Tilbake til hverdagen...

I allefall sånn nesten. Jeg har starta med behandlinger igjen, er vel ikke så lenge til det blir fast lp trening igjen også :) Er alikevel ikke helt hverdag ennå...er fortsatt flere dager med gjøre hva jeg vill en dager med gjøre det jeg må. Og det nyter man så lenge man kan.

For noe dager siden var jeg en tur ut sammen med skattejegern. Vi er venner og jeg fant ut at vi begge har hobbier som vi bruker masse tid på...på hvert vårt sted. Og det er ikke så ofte det passer for begge to å bare møtes å slå av en prat. Så vi slo oss sammen. Skattejegern leita etter skatter med sin detektor og jeg trente lp med min detektor. Vi hadde koslige samtaler også. Vi gjorde ikke noe avtale om når neste to forskjellige hobbier gjøres på samme tid og samme sted skulle gjentas..men det finner man ett enkelt svar på ved å sende en sms og spør man skal søke litt.

Jeg har allerede lagt plan for neste kombinasjons tur, veit ikke helt hvor i den vil foregå. Men det er fordelen med å ha hund, man kan trene det meste overalt. I allefall spor og lp øvelser. Og det stedet vi var var kjempe fint. Har funnet ett sted jeg kan trene og som det sjelden er så mye folk på hverdagene. Ser ikke bort i fra at det blir flere turer dit :)

Det har ikke blitt så mye spor trening i det siste..har hvert litt syk og i går var det besøk av fam som stod på planen. Men jeg skal ut å trene på søndag...teste ut det ene tipset jeg fikk. Prøvde det ut forgje torsdag...da det bøtta ned....men vi prøvde nå å gå spor alikevel. Og man kan trygt si at lex mista sporet og leita febrilsk etter det igjen. Denne gangen så skal jeg gjøre det på en litt annen måte. Ikke så veldig anderledes men litt ;)

Nå skal jeg finne meg noe fredags godis og kose meg :)

Ha en super fin helg :)

Ingen kommentarer: