Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



tirsdag 3. august 2010

Knertebo cupen del 2.

Her har det godt litt over stokk og stein de siste dagene. Derfor har det tatt litt tid før jeg nå endelig kan sette meg ned å skrive litt i bloggen min igjen. På fredag og lørdag hadde vi lag konkuranser og på bilde under så var oppgaven å blåse opp balonger og pakke dem inn. Det var staffer hvor man skulle forsere noen bildekk som lå på bakken og andre skulle krype mellom beina til folk som stod på rekke og rad. Holdt på å gå på trynet et del ganger...var noen som gjorde seg litt mere breiskuldra en de var... Men artig var det lell. Bilde under er av meg som pakker inn ballongene. På lørdagen var det festmiddag med masse morro. Det var div permie utdelinger og det var minne stund over de knerteboerne som ikke er med oss lengre. De var også utdeling av noe som heter den gyldne knerteboer...vi var 7 stk totalt som fikk den gyldne knarteboer medaljen. Vi fikk den fordi vi har oppnådd noe med hundene, jeg opprykk til kl 2, og vi er ative med hundene våre. Vi spiste masse god mat, koste oss med kaker og masse morro utover de sene natte timer :) Under er bilde av den gyldne knerteboer medaljen.

Søndagen starte litt senere en de andre dagene. Vi starta kl 11 med bruks lydighet. Lex og jeg var begge slitne og det kunne man se...det var ikke samme konsentrasjone som det pleier. De karakterene vi ikke fikk 0 på, lå på en bra 7 og opp. Kjempe fornøyd menm utholdenheten til lex, og på budføringa så måtte han snuse litt på vei ut og på vei inn. Vi fikk nå en 5, og bsetått. Fikk totalt 159 p. Og det synes jeg ikke er så verst til å være første gang vi prøver oss i bruks og har ett så tett program :) Jeg viste at det var andre som hadde gjordt det mye bedre en meg både på spor delen og lydighets delen. Regna med at jeg havna på en 5 plass. Vi var 6 stk totalt i kl d. Jeg tenkte i mitt stille sinn at den pokalen jeg sa jeg skulle ha neste knertebo cup, denne cupen, fikk jeg prøve å ta neste år i stede. 6 plassen ble ropt opp...ikke meg. Jeg gjør meg klar til å gå opp å få 5 plassen...neida..så bra da får jeg 4 plassen tenkte jeg...nope ikke det heller....da kjente jeg pulsen øke....og der roper de opp navnet mitt....3 plass og pokal!!! Jeg hadde greid det!! Du kan tro jeg jubla, hoppa og spratt som en kenguru med ekstra fjer i rompa....jeg hadde greid å ta en pokal....så utrolig deilig. Så når premie utdeling var over var det på tide å si hade til de som også hadde hvert med på cupen. det ble sagt hadde og til vi ses igjen.


På vi hjem holja regnet ned...jeg sliten i hode og en lex som var minst like sliten satt nesa og bilen i rettning hjem. Ikke bare fylt opp av inntrykk og en hel haug med råd og tips...men også bilen full at premier og pokaler...:) Man kan ikke være annet en kjempe fornøyd med det. Så vår vi se hva vi starter i på knertebo cupen 2012. Kanskje vi da er i eliten i lydighet? Og satser på c i bruks. Det er det bare fremtiden som veit :)


Ett bide av pokalene og sløyfa vi hadde med oss i bagasjen hjem. Vi fikk også med oss tre apport, spor line, leke massevis av godbiter...har bilde av det også. Får legge det inn neste gang.


Ha en fin fin tirsdags kveld :)

Ingen kommentarer: