Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



fredag 26. juni 2009

Sola skinner...(300 innlegget ;))

Utrolig å brått sommern kom, deilig er det, spesielt når man er så heldig at man ikke må jobbe i varmen, men kan slappe av og ha noen late dager. Lex setter nok ikke så stor pris på varmen, han ligger mer eller mindre rett ut om dagen. Men, gutten greier nå sideforskyvninger...nydelig er det. Økta i går så fulgte han beinet mitt uten at jeg sa noe som helst...det var nydelig altså!

Tok en liten spor økt i går også...han har sinnsykt liten tid, han hopper over de første m på sporet så da tenker jeg at vi får bare legge korte spor på de meterne han løper forbi slik at han aldri vet hvor langt sporet er.... Uforutsigbarhet...det å ikke prøve seg frem er veldig dumt, får da blir man jo stående stille på en måte.

Kvelden i går ble avslutta med å lese på txt at Michael Jackson var død....kan vel ikke si at jeg er overaska, sikkert mange som er det..men med tanke på hva slags liv han har levd...jeg har nesten venta på det. Men det er meg... Jeg skal innrømme at jeg har mange minner fra min gyldne barndom og ungdoms tid som dukker opp når jeg hørerer sangene til M J... Hva man gjorde når osv...

Rart å tenke på hva slags spor mennesker setter igjen i livet til en selv...en sang, hvor mye man husker at det man gjorde når man hørte den sangen..tror ikke det er så mya annet som hjelper en med å bevare minnene som det sanger gjør.

Nei, nå skal jeg ut å nyte sola, varmen, nyte det å ikke fryse rumpen av seg...bare kunne dra på seg en shorts når man våkner..ikke måtte ta på seg en hel haug av tøy...nydelig :)

Ha en knall fin dag alle sammen, og til dere som er seriøse Michael Jackson fans..han lagde utrolig bra musikk, og han var med å skrive musikk historie. Måtte han hvile i fred.

Ingen kommentarer: