Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



mandag 8. juni 2009

Lett blanding...

For det er det i dette innlegget. Surra med datan i hele går og får beskjed om..(uansett hva jeg laster ned) at pcn ikke finner noen sever til kamera mitt...selv om jeg har lasta ned kamera typen og bildeprogrammet min far anbefalte. Jeg er sta og gir meg ikke så lett..men det vil nok ta tid før jeg får det til. Data er ikke noe jeg er helt inne i..(forstår så altfor mye av) så bildene kommer når de kommer.

I dag har jeg trent både lydighet og bruks. La gobit spor i gresset ca 3 m fra lp ringen jeg satte opp, og trente en del lineføring. Tok laaaaaaaaaang pause, så kom den ene av de 6 jeg sendte sms til, og vi trente sammen. Jeg testa ut det jeg sa jeg skulle teste og likte ikke helt resultatet. Det å ligge stille leenge i dekk posisjon er vist ikke helt godt for lex, skal se om jeg får trent det opp på noe vis. Begynne med dekk i 1 min, så 1.5 og dere etter 2 min. Variere det. Ev gå ned til 30 sek..gjøre det noen ganger så 1 min. Det finner jeg ut av. Håper jeg kan trene det opp... Skal ta bilder av hoftene hans i desember tenker jeg så får vi se hvordan det går. Rart at han skal vise tegn på det i dekken når ha hopper å spretter og ikke viser noen tegn på hd ellers.....?

Apporten her lex begynt å slippe, men det finner jeg en løsning på. Han hadde en perkekt apport overhinder og tilbake hopp, uten at det var planen. Skulle bare få han over hinderet for han var borti hinderet med bakparten på innkalling m hopp over hinder (svenske lp1 prog) Noe han gjorde feil fritt :):):) (bortsett fra berøring av hindre)

Har en del å jobbe med på stå..sitt opp og lineføring genertelt. Resten tar jeg som det kommer. Men jeg kommer til å trene når det passer meg og trene slik det passer meg. Og når jeg føler at ting er der jeg vill ha dem, FØRST da vi jeg tenke konk..kanskje debutere i sverige? Ingen avgjørelse er tatt og vill ikke bli tatt enda.

Sporet gikk bedre, mindre fart, men fortsatt behov for å komme fortest mulig frem over..hvis ting faller seg sånn så drar jeg ett helt annet sted og legger enda ett gobit spor Tiden vil vise...

Nå skal jeg finne ut ett par andre ting...så ha en fin kveld, forhåpentlig vis i sola...for i skyggen er det kaldt.

Skattejegern har endelig blogga igjen :) Ta dere en tur innom å les...er verdt det ekstra taste trykket :) Skal rydde opp i linkene nå, er ikke alle linkene som er på "nett" lengre.

Ingen kommentarer: