Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



torsdag 27. november 2008

Kort rapport.

Sovi dårlig i natt, vond hals. Var på trening. Caro gikk bra, veldig bra skogs spor. Plukka alle gjenstandene i sporet som var pinner. Og rett på slutt gjenstand. Fikk også ros for at jeg jobba bra med sporlinga idag :)

Lex fikk to runderinger. Han kommer nå rett inn etter å ha fått gjenstanden av fig. Veldig bra det også.

Trix gikk et bra spor, litt surr i starten og med død mus og fersk rådyr bæsj rasan litt ut. Men med tanke på være og vind, så løste trix oppgaven veldig bra.

Emma sliter med spor på grus, men etter ett par korte spor på gruss gikk det opp ett stort lys. Veldig bra der også.

Å gå spor i dag var ikke det smarteste, for min helse, men nå er neste trening på søndag..så da bør jeg være på beina igjen.

Og dere... IKKE spis for mye av rødsolhatt... da vil du bruke en del tid på rommet med rødthjerte på døra.

Senga her kommer jeg.

1 kommentar:

Anonym sa...

BM: "Ved større inntak kan dette gi lakserende virkning"

Lakserende= fritt oversatt: MÅ BÆSJE.......NÅ!!!!!!

Fnis....god erfaring

Ha en dritfin aften

A-M