Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



lørdag 1. november 2008

Delete message.

Kunne ønske det var mulig når det gjaldt tisper med løpetid. At man kunne si delete før man gikk ut med hundene eller med engang man ser at det er løpetid på gang. Her jeg bor er det butikker og vetrinærkontor så her er det mange nye hunder som kommer på besøk også. Ikke bare de gamle gode faste. Som man vet når får løpetid. Nei her er det løpetid året rundt!

Caro vet jo hva dette er, lex er ikke langt bak lengre. Han har nå den obligatoriske sikklinga og skjelvinga med under leppa. (lex altså) Jeg har en stygg mistanke om at bikkjene får seg en time eller to i bilen i dag. Slik at jeg får noen min med ro. Kan sove litt.

Det ble litt seint i natt. Hender man sender noen sms hit og dit. Eller mottar sms som man svarer på. Og da blir fort en sms til mange og kl tikker å går. Vet ikke hvor sent det ble...langt over to. Når man da har bikkjer som er mere en klar til ut å fortelle de andre hundene i naoblaget at dette er mitt terretorie, og lese de siste meldingene i innboksen, hvem er hvor og er klar for parring. så blir man litt trøtt og jeg som er mildt morra gretten har en LITEN utfordring ved å ikke vri huet av bikkjene når naturen og kjønnsdriftene kaller. Er ikke dems feil, men ønsker meg som sagt en delet message knapp. Tror jeg mista tråden her ett sted. I allefall, sovne ved 2.30 tiden for å bli vekt igjen kl 8..det blir litt for få timer for meg.

Men uansett, det var koslige sms jeg fikk inatt mikkel, godt vi er to, så slipper jeg å føle meg så ensom :)

Ha en fin helg. Det skal jeg ha..

Ingen kommentarer: