Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



søndag 9. november 2008

En rolig søndag.

Dagen i dag har hvert en rolig innedag. Og det har hvert deilig. Kom meg inn gjenom døra akkurat da det starta å regne. Har sett på cup finalen og enga vant fortjent :)

Jeg har vokst opp på vålenga, og har følt med på vif både i hocky og fotaball. Sitter ikke klistra til skjermen hver gang de spiller kamper men jeg følger med på hvordan det går med dem. Siden vif ikke ligger i toppen av serien så tenket jeg at jeg måtte få med meg cup finalen da de endelig var der igjen. Og det var en positiv opplevelse.

Caro er ikke i form, han sover mye nå, så gårsdagens lille løpe tur var ikke det smarteste trekket men gjordt er gjordt. Bare å ta der rolig frem over. Er glad lydighets treninga i dag ble avlyst. Bihulene verker ikke så mye i dag og jeg fryser ikke så mye idag som jeg gjorde i går. Lex hoster mindre, caro har vel harka 7 ganger eller noe. Så han har fått det lett. Lex regner jeg med at er frisk i løpet av uka. De har ikke kasta opp siden i går kveld. Håper det forsetter slik. Det var lex som kasta opp i går. Caro har ikke gulpa eller kasta opp siden fredag kveld. Så jeg håper det betyr at vi er på riktig vei. Bli frisk veien :)

Nå skal jeg finne frem noe godis og sette meg foran tittekassa igjen. Nyte stillheten som har senket seg i leiligheten. Begge bikkjene sover å slapper av :9 Det skal jeg også. Deillig å vite at det ikke er noe mere kurs som jeg må på. Nå kan jeg gjøre som jeg vill. Tror det bare vil være positivt for både meg og hundene. En fin pause, så sykdomen kunne ikke komme på ett bedre tidspunkt når de først skulle bli syke.

Ha en fin inne søndag. (bare mikkel som har hvert ute å trent i dag..flink du mikkel :))

Ingen kommentarer: