Dette er siden vår...

Og her vil dere kunne lese litt om hva som skjer i livene mitt. Vel ikke bare våre liv, men livene til de rundt oss også. Venner og bekjente.. å kanskje noen ukjente. Man vet jo aldri hvem man møter på sin vei. Hvis du har lyst til å komentere innlegg i bloggen så er det lov.
Vi har en gjestebok også, og vi blir veldig glade hvis du skriver en liten hilsen i den.



søndag 23. november 2008

Det er gutta sine det :)

I dag var det sportrening igjen. Caro fikk ett langt spor på jordet med en del gjenstander.... Caro har ALDRI gått er så bra spor på jorde før. Det er ett av hans beste spor EVER! Når vi starta venta han på at arne og knut skulle være med å. Å så fort de så vekk gikk han rett i sporet. Han hadde spor oppsøk. Og han gikk rett på første gjenstand. Arne kunne ikke tro at caro gikk rett spor så fort etter å ha sett på han og knut og bare starta. Men det kunne ham. Caro gikk ett samla og veldig bra spor. Noen ytters få utslag, men ellers var det trikkeskinner :) Gjett om fatter var stolt av gutten a.

Lex fikk også spor i dag, ett enkelt ett,det var i allefall planen, med en del gjenstander i var planen...helt til en bil plutselig kjørte rett over sporet på jordet, og der etter kom det en traktor som kjøret over... JEg tenkte at vi prøver. Og til å være lex sitt først spor med gjenstander i, er jeg kjemp fornøyd. Han fatt de fleste og fant slutt gjenstanden som var gravd ned.

Og som ikke det var nok.. TRIX gikk et kjempe spor han også... Arne var /er nok også stolt av guttn sin trix. Trix gikk i fatters fortspor som det skulle hvert en trikkeskinne han fulgte. Kjempe bra der også.

Knut kom sånn litt sent, og gikk ett spor med trym. Det gikk vist bra bortsett fra en vinkel med gjenstand i.

Sist men ikke minst, jeg greide å vente til caro tok eget initiativ i dag, jeg jobba bra som hundefører i dag. Og er stolt av at jeg greier å roe meg helt ned etter en liten utblåsning når lex mer eller mindre lukker ørea og bare måtte kave mens jeg tar på spor sele osv. En utblåsning så greide jeg å jobbe rolig og konsentret. :) Litt stolt av meg selv også jeg sånn i all beskjedenhet. Kankje jeg ikke er en så dårlig hundefører som jeg tror jeg er... (bare verre...hihihihihihihi)

Jeg merka at både bikkjene og jeg var tomme når vi skulle på lydighets trening etter spor trening. Så jeg jobba med noe som er like viktig.. hverdags lydighet og kontroll. Noe jeg skal fortsette med. Det funker ;)

Alt i alt en kjempe fin dag. :)

Ingen kommentarer: